Gå til innhold

Vanilla WoW - Diskusjon

Anbefalte innlegg

Vi savner også dagene hvor mario, zelda osv. var konger, men vi spiller likevel ikke disse spillene nå til dags. Ting forandrer seg.

Jeg likte 40-man opplevelsen mye bedre. Det føles litt tomt med 25, det er som å være på en fest hvor det bare er 3-4 stykker, *noe* mangler. Likevel lages det ikke nytt materiale til 40 man instances, og etter å ha rundet Naxx for 28. gang på rad og druids roller på sverd for gøy fordi alle har fått det lootet de vil ha, så er det ikke så mye mer å gjøre.

25 man runs har også noen fordeler. Guildet blir mer intimt, man trenger ikke lage zerg-guilds bare for å kunne gjøre instances, og det er lettere å få nok folk. Det kreves mer isolerte ferdigheter (og class-setup blir viktigere), ikke bare å få alle til å gjøre det samme. Jeg husker fortsatt hvordan det var å drasse rundt på dårlige spillere bare for at vi skulle være nok. Jeg har fortsatt den følelsen, men det er fordi jeg er i et litt mer casual guild nå.

Det er "følelsen" av vanilla WoW jeg tror dere savner, og ikke vanilla WoW.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8561858[/snapback]

Kan ikke si meg mer enig her gitt!

8563007[/snapback]

Samme. Vil fortsatt ha tilbake gamle WoW.

Lenke til kommentar

"Alt va bedre før". Tviler på at en Vanilla WoW server klarer å gjenskape følelsen man hadde for et og et halvt år siden. Virker som de fleste som ønsker seg tilbake, bare rett og slett er lei WoW. Kanskje på tide å prøve et nytt spill.

Lenke til kommentar
"Alt va bedre før". Tviler på at en Vanilla WoW server klarer å gjenskape følelsen man hadde for et og et halvt år siden. Virker som de fleste som ønsker seg tilbake, bare rett og slett er lei WoW. Kanskje på tide å prøve et nytt spill.

8563616[/snapback]

Har prøvd. Finnes ingen alternativ.

Lenke til kommentar

8561858[/snapback]

Kan ikke si meg mer enig her gitt!

8563007[/snapback]

Samme. Vil fortsatt ha tilbake gamle WoW.

8563135[/snapback]

Selv om jeg savnet "gamle" wow så kommer jeg ikke til og spilel det siden jeg har nok spillet det mer en nok. syns selv TBC er greit men utrolig krevende bare. Gjorde en Naxx pug for noen uker siden og kan ikke si jeg savner 40 man raiding gitt^^ Thaddius med pug anyone? :no:
Lenke til kommentar

70 seff... var det ikke det det var snakk om? vi var vel 32-33 stk

Edit: men dette er snakk om med folk som ikke har vært i Naxx før.... vi var vel 10 stk som hadde erfaring... Så selv om alle har mer hp og dmg så var folk flinke alle forhold tatt i betraktning

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Kom dere forbi patchwerk med PUG? =o

8564046[/snapback]

Ja da. Cleara Spiderwing og cleara wingen med Loatheb (Heigan med pug tok noe tid da). Tok Patchwerk, Gluth, Razuvius og ga oss etter en wipe på Gothik. Var litt morro egentlig men mange av de hade gjort dette för da.
Lenke til kommentar

Hadde utvilsomt blitt med, selv om det nok er en del som hadde blitt skuffet siden - Det er "følelsen" av vanilla WoW jeg tror dere savner, og ikke vanilla WoW. Men jeg tror også det er ganske mange(det vil si nok til en server eller to) som har likt oppsettet, inkludert meg, så her er det penger å tjene, få gang Blizzard.

Lenke til kommentar
Tror dere blizz gir oss lov til å migrate?

8612060[/snapback]

Gi oss lov? Det finnes jo allerede en slik tjeneste.

8612200[/snapback]

Til vanilla da vettu, dummen.

Edit: Og plutselig innså jeg selvmotsigelsen. Oh the irony!

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Hadde utvilsomt blitt med, selv om det nok er en del som hadde blitt skuffet siden - Det er "følelsen" av vanilla WoW jeg tror dere savner, og ikke vanilla WoW. Men jeg tror også det er ganske mange(det vil si nok til en server eller to) som har likt oppsettet, inkludert meg, så her er det penger å tjene, få gang Blizzard.

8612617[/snapback]

Jeg savnet den, og rerollet helt. Angrer ikke et sekund. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...