Gå til innhold

Vanilla WoW - Diskusjon

Anbefalte innlegg

Hr gjort lit mer tenking, og hvis jeg skulle vært interessert i en Vanilla Wow server, så måtte det blitt før 1.3 og battlegrounds, helst før MC også. da sto alle likt og vi hadde faktisk world pvp <3

8535207[/snapback]

Ah the love :love: Likte spillet best på den tiden ja. Evig kamp mellom Tarren Mill og Southshore.. Grunnen til at jeg levler opp første karakteren min var faktisk for å drepe allianse sammen med venner i Hillsbrad :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes detta retter seg mot en veldig liten målgruppe.....

Blir som med cs 1.6 og source, hvorfor spille noe gammelt og uoppdatert?

slutt og klag på TBC, alt er blitt bedre, masse qs, bedre oppsett av zones/qs osv...

Masse nye instances, og faktisk mange gode grunner til og grinde rep med forskjellige factions + pvp er blitt bedre, med arena og ny bg

TBC er får alle, og tatt mye mere hensyn til 5-man og solo play, hvis du savner 40-man raid syntes jeg faktisk litt synd på deg.....

Eneste måten og få igjennom detta på, må være og sette opp en private server, som ikke er lov ;)

Endret av [Tx]
Lenke til kommentar

slutt og klag på TBC, alt er blitt bedre, masse qs, bedre oppsett av zones/qs osv...

Masse nye instances, og faktisk mange gode grunner til og grinde rep med forskjellige factions + pvp er blitt bedre, med arena og ny bg

TBC er får alle, og tatt mye mere hensyn til 5-man og solo play, hvis du savner 40-man raid syntes jeg faktisk litt synd på deg.....

Eneste måten og få igjennom detta på, må være og sette opp en private server, som ikke er lov ;)

8537636[/snapback]

Tja, 1.6 og source er ikke det samme, har vært i mange diskusjoner om disse to før.. Er to helt forskjellige spill, men nok om det. Poenget er at det ikke er sammenlignbart med wow :thumbup:

Lenke til kommentar

8537636[/snapback]

Og fortsatt er det evig mange som spiller 1.6, deriblant meg selv, fordi jeg synes source suger like mye som burning crusade.

Om folk har lyst å spille 1.12, så la dem, så lenge de betaler for subscription så bør vel det være greit.

Lenke til kommentar

8537636[/snapback]

Stor målgruppe er det nok ikke, men bare en server kunne ha funka. At alt har blitt bedre i TBC er din mening. Jeg sluttet med WoW pga av TBC. Og hvorfor synes du synd på de som savner 40 man raids? :hmm:

Lenke til kommentar

Kunne godt satt opp en slik server, men jeg ville ikke ikke startet der selv. Bare tanken på å gjøre MC, BWL, AQ40 grind og instance og store deler av Naxx før jeg kommer til nytt content frister ikke meg. Det blir jo også ett lite problem med tanke på nytt content siden 1 server sannsynligvis aldri vil bli tatt forran alle andre, så etterhvert vil en slik server gå tørr =/

Lenke til kommentar
Jeg synets dem skal lage en slik server, dog jeg syntes det hadde vært bedre om dem bare laget de nye instancene... Mount Hyjal f.eks, ble 40man istedefor.

8550672[/snapback]

Hva er Hyjal nå? 25?

8551241[/snapback]

helt ærlig så aner jeg ikke, tror det er 10 eller 25man :p daah liksom :p

Lenke til kommentar
Hr gjort lit mer tenking, og hvis jeg skulle vært interessert i en Vanilla Wow server, så måtte det blitt før 1.3 og battlegrounds, helst før MC også. da sto alle likt og vi hadde faktisk world pvp <3

8535207[/snapback]

Ah the love :love: Likte spillet best på den tiden ja. Evig kamp mellom Tarren Mill og Southshore.. Grunnen til at jeg levler opp første karakteren min var faktisk for å drepe allianse sammen med venner i Hillsbrad :)

8535829[/snapback]

Fy faen så kult detta var... Raide Xroads flere ganger om dagen...

Så kom det nye honorsystemet som ødela raiding totalt, ingen ville jo få dk :cry:

Lenke til kommentar

Så bra som det her enn hørtes ut, så ville det (for meg i allefall) aldri kunne skape den samme "gode gamle dager"-følelsen. Personlig, så ødela TBC alt for meg. Koste meg så sinnsykt med gamle WoW. Være blandt eliten på en sløv RP-server, farte rundt i Azeroth på vei til BWL-puggen hvor jeg skulle få meg den ene trinketen jeg mangla.

Men det jeg savner aller mest, er de riktig gamle dagene, da jeg levla opp og alt var brand new. Håper at Age of Conan skal gi meg samme følelse i allfall, og kanskje mindre grind også.

(gikk litt OT her, men men)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...