jahas Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Virker som en utrolig fin båt... Noen som har erfaring med denne båten? Noen som vet hvor mange hester som er et "minumum" Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vi har hatt den båten før, helt grei båt. Den vi hadde hadde 115hk da gikk den i 38-41knop på en god dag Minimum motor er vel 90hk utifra det jeg har sett fra Vimenn tester og sånn. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Vi har hatt den båten før, helt grei båt. Den vi hadde hadde 115hk da gikk den i 38-41knop på en god dag Minimum motor er vel 90hk utifra det jeg har sett fra Vimenn tester og sånn. 8531712[/snapback] ok, så den er å anbefale? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja er en helt grei båt, stor plass inni konsollen så det går an og sitte der Jeg har ikkje kjørt så mangen sånne båter så jeg skal ikke si noe serlig om at den er bedre og kjøre enn andre osv men jeg syns iallefall den oppførte seg fint i sjøen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå