Grievdus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hvordan systemgjennoppreter jeg datan min sånn at den er sånn som den var i går? husker ikke hvordan jeg gjorde det, Det haster! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 start>alle programmer>tilbehør>systemgjenopretting lykke til Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 der var det gjort, får håpe det fjernet viruset. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 der var det gjort, får håpe det fjernet viruset.Takk for hjelpen 8531280[/snapback] En Hijackthis-logg kan kanskje fortelle om det er flere grep som må gjøres for å få en helt ren pc. Om du ønsker en sjekk, kan du kjøre programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster i følgende kategori: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 brøv å bruke først spybot og så prøv system gjennomoppretting Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 brøv å bruke først spybot og så prøv system gjennomoppretting 8547617[/snapback] Systemgjenoppretting kan også være infisert av virus og disse blir ikke renset med spybot ( sletting av alle gjenopprettings punkter etter man ha fjernet virus er vanlig, med mindre man vet nøyaktig tidspunkt når man fekk viruset ). lykke til Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 ser ut som jeg fikk bort viruset hvertfall, har ikke lagt merke til noe mer tull. også sjekka på noe anti-virus program å de finner ingenting. ser ut som det løste seg . Nokk engang har systemgjennoppretning redda meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå