Solemdal Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei Har nettopp flyttet til et nytt hus, og rommet jeg fikk har ingen TV-tilkoblinger. Finnes det noen metoder til å få TV da? Mener å huske noe om en slik "rom-til-rom" signalting, som sender signaler fra en TV/dekoder til en annen. Kanskje litt rotete forklart, men håper dere forstå problemet mitt. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Namek Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 En TVantenne er greit, da får du inn tv2, nrk1 osv gratis. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 En TVantenne er greit, da får du inn tv2, nrk1 osv gratis. 8531092[/snapback] Du må betale NRK-lisensen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har sånn type Tuner som er kobla til vhs spillern oppe i stua. Så jeg får kanalene via den. Funker helt greit, helt til bruttern herpa tv kontrollen min Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) En TVantenne er greit, da får du inn tv2, nrk1 osv gratis. 8531092[/snapback] Du må betale NRK-lisensen. 8531128[/snapback] må ikke funker med bordantenne. sån liten antenne som du setter oppå tven vettu Endret 3. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 må ikke 8531421[/snapback] Kjett å ha de kontrollørene hengende rundt, de har tydeligvis godt betalt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Bordantenne er fine greier om du har bra signaler der du bor. Du kan også kjøpe coax-kabel (sånn kabel som går fra kontakten og inn i TV-en) og "forlenge" kontakten din. Bare å spikre ledningen langs veggen med sånne greier. Pent blir det, veldig enkelt er det også. Endret 3. mai 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 rommet har ikke tv-tilkobling lol , er vell ikke akkurat normalt med sånt , alle plassene jeg har bodd så er det kun hus med kabel eller parbol som har en kontakt på veggen for tv . ellers så er det mest normalt med en ledingstump inne en ventil eller noe i den duren fra tak antenna. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du kan få sånn trådløs sender/mottaker da på Elkjøp osv osv. Om du f.eks har en parabol mottaker kan du koble den trådløse senderen til den så kobler du en trådløs mottaker på rommet ditt ved tven. Litt kjipt å skifte kanal kanskje men.. Om signalet blir bra eller ikke varerier vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå