aldrimerforum Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg finner ikke "gå til kasse-knappen på biltema jeg.. Er det slik at www.biltema.no ikke er noe webshop, men bare for å plukke frem ting til en skal handle? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Trodde ikke det var netshop, jeg. Du kan finne frem nummeret på varen og si det til Biltema-ansatte, så finner de varen fort. Og sjekke priser da selvfølgelig. Tror bare det er dette, men er ikke sikker. EDIT: Det eneste du gjør er å legge det i en innkjøpsliste.. InnkjøpslistenFor å gjøre det lettere for deg når du besøker ett av våre varehus, kan du allerede her forberede dine innkjøp ved hjelp av en innkjøpsliste. Endret 3. mai 2007 av PingvinKnut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er ikkje ein nettbutikk, som PingvinKnut sa. Putter den i Webshop-kategorien likevel eg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er ikkje ein nettbutikk. Flyttes for øvrig til Webshop- og butikkdiskusjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå