annsands28 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei, ¬ satt og lekte meg inne på web configurator til routeren min: en zyxel prestige 650R-t3. klarte til slutt å rote det til slik at jeg ikke klarer å komme inn på den igjen, hverken gjennom web configurator eller telnet kommando. Noen som vet en omvei`? må få tilbakestille de innstillingene jeg gjorde (alt virker som det skal, det er bare jeg ikke får endre konfigurasjonen på routeren) Har lest manualen, men er like klok... Pleaz hjelp! Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva gjorde du som gjorde at du ikke fikk tilgang? Byttet du port? Isåfall må du skrive :port-nummer etter ip adressen til routeren. Du kan også ta en reset av routeren, men da mister du alle innstillinger i routeren. Lenke til kommentar
annsands28 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg var inne på denne menyen (bilde) og la inn ip adressa mi på nederste valget Web port 80 ip: 192.168.1.1. Gudene må vite hvorfor... om jeg endret portene husker jeg da dessverre ikke... Lenke til kommentar
annsands28 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Ikke engang nettleverandøre klarte å fikse det, måtte få ny router... Takk for hjelpen enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå