Gå til innhold

Hvor mye kan jeg tyne denne:?

Anbefalte innlegg

Ja, det er bare å spørre mer når du får delene så skal vi hjelpe etter beste evne :thumbup:

8531492[/snapback]

får tårer i øyekroken av all hjelp jeg får av dere :cool::thumbup:

8531521[/snapback]

Da er det bare og ønske velkommen til diskusjon.no :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er bare å spørre mer når du får delene så skal vi hjelpe etter beste evne :thumbup:

8531492[/snapback]

får tårer i øyekroken av all hjelp jeg får av dere :cool::thumbup:

8531521[/snapback]

Da er det bare og ønske velkommen til diskusjon.no :)

8531536[/snapback]

Lenke til kommentar
Nei ro ned et par hakk nå. Så avansert er det ikke. Jeg, som 13 åring, lite erfaring osv klarte helt fint å klokke min gamle 2,0 Ghz P4 uten å møte "bare problemer". Her er det snakk om å lese litt guider og få litt generel forståelse for hva overklokking innebærer, og logikken bak.

Lykke til. Du vil ikke trenge det, men det er alltid artig å tyne litt ekstra ut av utstyret. Husk også at garnatien ryker med det samme du  kjører i gang med OK.

8531028[/snapback]

Ja nettopp. Les og lær, så går det fint. men eg fikk inntrykk av at trådstarter trodde det var nok å spørre noen spørmål og få noen tips, og så gikk ting av seg sjølv. Helt så enkelt er det nok ikkje. Og da kan eg godt ta på meg jobben å male fanden på veggen :tease:

Om en måned eller to så klokker nok JanO2 som en mester :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei ro ned et par hakk nå. Så avansert er det ikke. Jeg, som 13 åring, lite erfaring osv klarte helt fint å klokke min gamle 2,0 Ghz P4 uten å møte "bare problemer". Her er det snakk om å lese litt guider og få litt generel forståelse for hva overklokking innebærer, og logikken bak.

Lykke til. Du vil ikke trenge det, men det er alltid artig å tyne litt ekstra ut av utstyret. Husk også at garnatien ryker med det samme du  kjører i gang med OK.

8531028[/snapback]

Ja nettopp. Les og lær, så går det fint. men eg fikk inntrykk av at trådstarter trodde det var nok å spørre noen spørmål og få noen tips, og så gikk ting av seg sjølv. Helt så enkelt er det nok ikkje. Og da kan eg godt ta på meg jobben å male fanden på veggen :tease:

Om en måned eller to så klokker nok JanO2 som en mester :thumbup:

8531817[/snapback]

Ja bra noen gjør det så jeg ikke blir for kjepphøy^ :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...