Anathema Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, det er bare å spørre mer når du får delene så skal vi hjelpe etter beste evne 8531492[/snapback] får tårer i øyekroken av all hjelp jeg får av dere 8531521[/snapback] Da er det bare og ønske velkommen til diskusjon.no Lenke til kommentar
JanO2 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, det er bare å spørre mer når du får delene så skal vi hjelpe etter beste evne 8531492[/snapback] får tårer i øyekroken av all hjelp jeg får av dere 8531521[/snapback] Da er det bare og ønske velkommen til diskusjon.no 8531536[/snapback] Thanks Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nei ro ned et par hakk nå. Så avansert er det ikke. Jeg, som 13 åring, lite erfaring osv klarte helt fint å klokke min gamle 2,0 Ghz P4 uten å møte "bare problemer". Her er det snakk om å lese litt guider og få litt generel forståelse for hva overklokking innebærer, og logikken bak. Lykke til. Du vil ikke trenge det, men det er alltid artig å tyne litt ekstra ut av utstyret. Husk også at garnatien ryker med det samme du kjører i gang med OK. 8531028[/snapback] Ja nettopp. Les og lær, så går det fint. men eg fikk inntrykk av at trådstarter trodde det var nok å spørre noen spørmål og få noen tips, og så gikk ting av seg sjølv. Helt så enkelt er det nok ikkje. Og da kan eg godt ta på meg jobben å male fanden på veggen Om en måned eller to så klokker nok JanO2 som en mester Lenke til kommentar
JanO2 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Nei ro ned et par hakk nå. Så avansert er det ikke. Jeg, som 13 åring, lite erfaring osv klarte helt fint å klokke min gamle 2,0 Ghz P4 uten å møte "bare problemer". Her er det snakk om å lese litt guider og få litt generel forståelse for hva overklokking innebærer, og logikken bak. Lykke til. Du vil ikke trenge det, men det er alltid artig å tyne litt ekstra ut av utstyret. Husk også at garnatien ryker med det samme du kjører i gang med OK. 8531028[/snapback] Ja nettopp. Les og lær, så går det fint. men eg fikk inntrykk av at trådstarter trodde det var nok å spørre noen spørmål og få noen tips, og så gikk ting av seg sjølv. Helt så enkelt er det nok ikkje. Og da kan eg godt ta på meg jobben å male fanden på veggen Om en måned eller to så klokker nok JanO2 som en mester 8531817[/snapback] Ja bra noen gjør det så jeg ikke blir for kjepphøy^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå