MittBrukernavn Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Har fått en t-skjorte nå som er litt for stor. ca 5 for lang og litt for brei. Hva er beste metode for å krympe den? 60/80 grader eller tørketrommel? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg pleier å vaske den litt ofte, samtidig bruke den når ikke folk ser meg med den(litt harry med svær t-skjorte ) Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg pleier å vaske den litt ofte, samtidig bruke den når ikke folk ser meg med den(litt harry med svær t-skjorte ) 8531542[/snapback] Blir vel ikke mindre av å vaske den ofte hvis du følger det som står på t-skjorta, bare litt slitt? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 hvis den er laget av bomull, så er det bare å vaske den på høy temperatur og sende den i tørketrommelen på tilsvarende måte. Jeg hørte noen snakke om hvit eddikk for å bevare fargene, men det kan jeg ikke bekrefte. Det går også noen rykter om at enkelte t-shirts er ferdig *krympet* for å forhindre at de skal krympe en andre gang. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Spis leverpostei, så vokser du! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Flytter denne fra OT-Annet og til Mote og velvære-kategorien. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Vask den på 60 grader og tørk den i trommel Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Den blir mindre hvis du vasker den ja... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Prøv å vask den på høy temperatur og putt den i tørketrommelen Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Hvor lenge i trommelen da ca? Vil ikke ha den for liten heller Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Hvor lenge i trommelen da ca?Vil ikke ha den for liten heller 8565863[/snapback] Jeg vet ikke Har aldri gjort det før Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Tørketrommelen min roper på meg når den er ferdig ^^ Varierer fra halv til halvannen time... ...tror jeg. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Tok en 1h hurtigvask på 50c og 100 min i trommelen men det så ikke ut til å virke... Den er foresten 100% cotton. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Da er den sikkert krympet på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå