hifiking Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg får en lufthale ut av EK blokka til skjermkortet mitt som ikke blir borte. Kan dette skyldes kavitering? Trodde det måtte ganske kraftige undertrykk til for at dette skulle skje. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) *Lese innlegget en gang til, baron* Prøv å klype litt på slangen og knips litt på den. Det som skjer er at det er høy hastighet på strømmen ut av nippelen, slik at du når du fyller systemet, ikke får fylt opp slangen rundt utgangen av nippelen. Dette har sannsynligvis litt å gjøre med radius på bendet på slangen også. Prøv å stoppe pumpen og starte den litt av og på slik at du får fylt opp akkurat ved utgangen samtidig som du klemmer litt på slangen og knipser litt. Endret 4. mai 2007 av baronKanon Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) *Lese innlegget en gang til, baron* Prøv å klype litt på slangen og knips litt på den. Det som skjer er at det er høy hastighet på strømmen ut av nippelen, slik at du når du fyller systemet, ikke får fylt opp slangen rundt utgangen av nippelen. Dette har sannsynligvis litt å gjøre med radius på bendet på slangen også. Prøv å stoppe pumpen og starte den litt av og på slik at du får fylt opp akkurat ved utgangen samtidig som du klemmer litt på slangen og knipser litt. 8538312[/snapback] Nå har jeg byttet nippel og til en blå slange så jeg ser ikke lenger om halen er der, men jeg prøvde alt for å få den bort, skrudde jeg av pumpen så jeg ingen luft. Og halen drev avgårde med strømmen. Så nesten ut som om det blødde luft inn, men halen startet mitt i slangen, i en slags spiral. Endret 4. mai 2007 av hifiking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå