Spashley_c Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Si "hei" og smil til han når du ser han eller noe. Bestevenninna mi var forelska i en barndomsvenn, og de ble sammen og har vært det i et og et halvt år nå. Men så skal det sies at han hadde vært forelska i henne en stund da han fikk vite at hun likte han. Men uansett. Lykke til Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hehe, du kan kjøre standarden når jeg gikk på barneskolen, få en venn / venninne til å spørre han om han vil bli sammen med deg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hehe, du kan kjøre standarden når jeg gikk på barneskolen, få en venn / venninne til å spørre han om han vil bli sammen med deg 8535416[/snapback] Men da må man se tilbake på det i ettertid... Herregud, det var så tamt... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Styggelig OT her nå.. 8535016[/snapback] Er han en snill gutt, eller en litt bråkete/bøllete gutt? Populær? 8535230[/snapback] Han er for det meste snill, men kan vel finne på litt rare ting noen ganger... Nææ... han er ikke noe spess populær..... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Styggelig OT her nå.. 8535016[/snapback] Er han en snill gutt, eller en litt bråkete/bøllete gutt? Populær? 8535230[/snapback] Han er for det meste snill, men kan vel finne på litt rare ting noen ganger... Nææ... han er ikke noe spess populær..... 8537702[/snapback] Da har du større sjangs. Om han går rundt og tror at han kan få større fisk enn ei i 6 er løpet kjørt. Husk, vi gutter liker at jentene viser det tydeligere enn vi selv tør å vise. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Da har du større sjangs. Om han går rundt og tror at han kan få større fisk enn ei i 6 er løpet kjørt. Husk, vi gutter liker at jentene viser det tydeligere enn vi selv tør å vise. 8540290[/snapback] ok, det skal jeg huske takk Lenke til kommentar
Emilie Margrethe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) HeiHei... jeg er Guest_Emilie jeg har bare registrert meg til bruker så vet dere det Takk for alle tips bare fortsett :!: -------------------- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤ ¤¤£MMI10¤ ¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Endret 5. mai 2007 av emmi10 Lenke til kommentar
Emilie Margrethe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Da har du større sjangs. Om han går rundt og tror at han kan få større fisk enn ei i 6 er løpet kjørt. Husk, vi gutter liker at jentene viser det tydeligere enn vi selv tør å vise. 8540290[/snapback] 8544282[/snapback] har noen non forslag til hvodan jeg kan vise at jeg liker han?? som ikke blir for skummelt eller flaut or meg?? unnskyld hvis det er det dere har prøvd å si meg hele tiden azza... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Helt off topic, men du bør skifte signaturen.. Ikke 5 linjer Lenke til kommentar
Emilie Margrethe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Helt off topic, men du bør skifte signaturen.. Ikke 5 linjer 8544540[/snapback] okiii Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Det er ikke lett å vise at man liker noen uten å stikke hode inn til løvene. Men som jeg sa tidligere så kan du jo invitere han hjem til deg å se en film. Da vet han at du liker han. Snakk med han på msn, si hei til han...spør om dere skal gå sammen hjem fra skolen. Eller så kan du jo få en venninne til å "slenge" med leppa så han finer ut at du liker han. Hos oss fikk vi vite det av ei venninne som kom å fortalte det. :!: Den gangen var tider det, lett og rett fram... Edit: Faen = FÅ en Endret 5. mai 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Emilie Margrethe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Det er ikke lett å vise at man liker noen uten å stikke hode inn til løvene. Men som jeg sa tidligere så kan du jo invitere han hjem til deg å se en film. Da vet han at du liker han. Snakk med han på msn, si hei til han...spør om dere skal gå sammen hjem fra skolen. Eller så kan du jo få en venninne til å "slenge" med leppa så han finer ut at du liker han. Hos oss fikk vi vite det av ei venninne som kom å fortalte det. :!: Den gangen var tider det, lett og rett fram... Edit: Faen = FÅ en 8544554[/snapback] Å be folk på film og sånne ting er ikke helt min greie... det går bare ikke liksom.... og... et er bare for flaut å spørre om å gå hjem sammen... det tar 30 min å gå hjem fra skolen!! på dn tiden har jeg vel gått fra toat til...nja... agurk?? Endret 5. mai 2007 av emmi10 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Helt off topic, men du bør skifte signaturen.. Ikke 5 linjer 8544540[/snapback] Det var ikke en ordentlig sign... Om ei hadde spurt meg om jeg ville sett film med henne på barneskolen hadde jeg blitt kjempeglad... Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Spørs på jenta, men hadde jeg likt henne eller synes hun ikke var så værst ville jeg jublet og blitt kjempeglad, da vet han i tillegg at du liker han og kanskje tar et neste steg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå