Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker min barndomsvenn meg? Trenger tips og råd

Gjest Gjest_Emilie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emilie_*

Hei... jeg er en jente på 12 år som trenger litt hjelp med kjærligheten akkurat nå...

Jeg liker en gutt som er 1 år eldre enn meg... han er naboen min, og vi ar kjent hverandre helt siden jeg var 5 år, men de siste årene har vi ikke vært så mye sammen.... VI ER BARE VENNER :innocent: men jeg vil finne ut om han liker meg også vil jeg ikke bli rød i trynet hver gang jeg ser han i friminuttene!! :blush: please hjelp meg!! :love: Husk at jeg bare er 12 år hehe... :!:

*Moderator var her og oppdaterte emnetittel litt*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Emilie_*

ok takk men har et problem til på skolen vår har vi 2-3 friminutter hver dag... jeg går å snakker med vennene og sånt men så ser jeg han og da er det akkurat som om ingen andre finnes jeg bare står der å stirrer

mens alle fra klassen erter meg med å si se på hun'a jorda kaller dagdrømmerjenta og når jeg er ferdig med å stirre for det friminuttet blir jeg flau og løper inn på do for å ikke bli så flau at jeg begynner å ta igjen :p

noen tips om det også?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Emilie_*
Syns det er søtt jeg :)

Stå på!

Hva med å si noe til han?

8530973[/snapback]

Det går ikke å si noe til han jeg kommer sikkert bare til å si "ehm..øm... såå... " og da hjelper det kanskje ikke så mye...:p:ermm::)

jeg trenge maaasse tips!! :D

Lenke til kommentar

hva med å kjøpe en liten ting til gutten? En liten sjokoladefigur eller noe? Hvilken type er han da? Tilhører han de "kule"? Er han veldig populær og sånn? Hvilken gruppe tilhører du?

Tøft at forumet trekker folk helt ned i 12 års alderen.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
jeg trenge maaasse tips!!  :D

8531146[/snapback]

Hvis du er snill og søt mot han (Ikke ved å kjøpe ting for penger hele tiden, men ja.. du vet hvordan man er snill(?) :p), så tror jeg nok han kommer til å like deg :D

Han er sikkert like nervøs som deg, så neste gang du ser han så sier du: "Heiiiii *navn*! Åssen går det?" Og så gir du han en kos, for du er glad for at du ser han, ikke sant :)

Og så spør du han hva han skal i dag, så prater dere om det og så spør du om dere kanskje skal finne på noe, etter skolen f.eks :thumbup:

Lykke til :tease:

EDIT: (Hvorfor snakker jeg som om jeg var en liten jente nå.. Jaja)

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Du 6.klassen, han 7.klassen, ikke sant?

Det er liten sjangs for at han liker deg. Sorry, men vi gutter er bare slik i 7.klassen.

Husker til meg var det flaut å bare like noen. Og det var ikke snakk om at de kunne være 1 år yngre.

Men det kan være at han er annerledes, og da er du heldig.

Faktisk (Siden du er nabo) så kan du jo bare spørre om han vil komme å se film en kveld du er alene hjemme. Lag deg litt babystemme, og fortell at du ikke liker å være hjemme alene, du blir litt redd av lydene i huset.

Om han syns noe om deg så kommer han, men spør han når det bare er dere to, han vil ikke tørre å si ja om vennene hans er der.

Bare det å veksle et blikk i friminuttet, og følge opp med et smil vil varme hans hjerte, (mitt iallefall.)

Bare jentene på Ungdomsskolen kunne være slik men nei da... Sitter i jentegjengene og fniser...

Aargh!

VGS til høsten :w00t:

Lenke til kommentar

Det er liten sjangs for at han liker deg. Sorry, men vi gutter er bare slik i 7.klassen.

Husker til meg var det flaut å bare like noen. Og det var ikke snakk om at de kunne være 1 år yngre.

8532221[/snapback]

Det var ikke noe problem når jeg var på den alderen. Begynner å bli noen år siden da men...

Kan du ikke skrive en lapp å legge den i lomma hannes? Eller er det for de enda litt yngre? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Guest

8532221[/snapback]

Vi har vært sammen(kjærester altså) før men det var når vi var rundt 7 år :!: :love:

Lenke til kommentar
Kan du ikke skrive en lapp å legge den i lomma hannes? Eller er det for de enda litt yngre?

det var dager da vi sendte lapper til hverandre på skolen. i 6. klasse husker jeg at jeg fikk lapp fra ei som satt forran meg i klasserommet. hun spurte om vi skulle være sammen. jeg var ganske treg med jenter og tok ikke helt tegningen.jeg svarte at jeg ikek unne være sammen med henne da jeg skulle leke med fetteren min den dagen...

Lenke til kommentar
Kan du ikke skrive en lapp å legge den i lomma hannes? Eller er det for de enda litt yngre?

det var dager da vi sendte lapper til hverandre på skolen. i 6. klasse husker jeg at jeg fikk lapp fra ei som satt forran meg i klasserommet. hun spurte om vi skulle være sammen. jeg var ganske treg med jenter og tok ikke helt tegningen.jeg svarte at jeg ikek unne være sammen med henne da jeg skulle leke med fetteren min den dagen...

8533762[/snapback]

Hahahahaha! Bra svart :D

:tease:

Lenke til kommentar

8533762[/snapback]

HAHAHAHHAHHA, EVIG EVIG EVIG...

Til trådstartet: Prøv å få han med på en film eller noe :) Film ender som regel bra..

Lenke til kommentar

8533762[/snapback]

Tenk at jeg har oppført meg som en i 6.klassen, som 16 åring... :ermm:

Lenke til kommentar

8533762[/snapback]

Tenk at jeg har oppført meg som en i 6.klassen, som 16 åring... :ermm:

8534891[/snapback]

Da er vi vel i bunn å grunn to..

Lenke til kommentar
Styggelig OT her nå..

8535016[/snapback]

Ja jeg er stygg...

Det er vel ikke noe mye mer å gjøre for en 12 år gammel jente enn å prøve å snakke med han. Han vil sikkert merke om hun er interessert, men da spørs det bare om han er det tilbake.

Er han en snill gutt, eller en litt bråkete/bøllete gutt?

Populær?

Lenke til kommentar
Vis du vil treffe meg finner du meg her:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...le_Milkyway.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
The big black hole

8535011[/snapback]

Meir så jeg joiner den..

Til trådstarter: du må bare prøve å snakke med han, sms, er en fin ting.. Alle har jo mobil nå til dags.. Du kan jo eventuelt få en vennine til og spørre han om dere ikke kan møtes en dag å se en film eller noe slikt, om du ikke tørr å spørre selv da..

Bilde i quote redigert bort av moderator

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Styggelig OT her nå..

8535016[/snapback]

Ja jeg er stygg...

Det er vel ikke noe mye mer å gjøre for en 12 år gammel jente enn å prøve å snakke med han. Han vil sikkert merke om hun er interessert, men da spørs det bare om han er det tilbake.

Er han en snill gutt, eller en litt bråkete/bøllete gutt?

Populær?

8535230[/snapback]

Hvorfor er alder så uhyrig viktig for deg? Kan ikke en 12-åring være modig/kul/ålreit/whatsoever?!

Hun kan få samme tips som alle andre her. Det kommer bare helt an på hvor sjenert hun og han er. :) Stå på, så går det bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...