Theo343 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Og det nesten halve prisen? Er Gamer så mye bedre enn Audio? Endret 3. mai 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Audio-versjonen har ikke "EMU20K1"-chippen (som Gamer, Music, Fatal1ty etc. har) i det hele tatt, og er basert på den eldgamle Adigy (CA0106-WBTLF-chippen). Den bruker til og med de samme driverene. Dvs. all "x-fi" i Audio er softwarebasert, og ikke ekte. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hmm kjekt og vite var nettop og kikket på lydkort selv, blant annet gamer. Men har creative plutslig fått skikkelig driver støtte i vista nå da ? Eller er det fortsatt samme gamle som jeg har hørt om. Har også sett på dette selv, merket mye positiv inntrykk fra andre mot dette kortet, men litt dyrt for min smak. Edit: var vist litt vel gammelt dette innlegget ser jeg nå. Endret 19. august 2008 av AllColor Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Så vidt meg bekjent er Vista-støtten ekstremt mye bedre en før, men er fortsatt et par som sliter med skurring o.l. -- jeg vet ikke, da jeg ikke kjører et Creative-lydkort i Vista Lenke til kommentar
ogj2000 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg kjører Sound Blaster X-Fi Fatality Pro i Vista Ultimate (32bit) og har ingen problemer - ikke engang noe særlig latency problemer (Audio Creation Mode) når jeg mekker musikk! :o Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ingen problemer med mitt X-FI Xtrememusic i verken Vista 64bit eller Vista 32bit ihvertfall. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Good Good for nå har jeg akkurat bestilt X-FI Xtremegamer, og lest så mye dritt om creative lydkort sammen med vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå