Bobby1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bestilte nokon varer frå komplett på tysdag, men dei er enda ikkje sende. Det står ”Frigjort for plukk”, så reknar med at orden blir sendt i morgon. Er det andre som har opplevd det same? Før sende dei ordren same dag eller dagen etter. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hvis du kikker litt på trådene her, ser du at Komplett tydeligvis henger litt etter. Antar det har sammenheng med det nye lagersystemet + stor pågang. Sannsynligvis sender de vel varen din ganske snart. Eventuelt ring dem og hør.. (pluss at tirsdag var fridag, da..) Endret 3. mai 2007 av klilleng Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Minst 2-3 dagers ekspederingstid er ikke unormal hos Komplett fordi om varene ligger på lageret å ruger. Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har også opplevd at Komplett er blitt treigere det siste halvåret. Det tar gjerne en dag eller to ekstra. Men det er jo ingenting mot Posten som bruker evigheter på å få fram pakkene jeg har bestilt fra Komplett. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Bestilte noe sent en kveld for et par uker siden, og det ble sendt dagen etter. Har aldri drøyd mer enn 24 timer fra bestilling til Komplett sender når jeg har bestilt. Faktisk så la jeg inn en ordre en søndag kveld, nær midnatt. Klokken 6 morgenen etter hadde de sendt meg leveringsbekreftelse Så det kan variere ut fra arbeidsmengde, størrelse på ordre, hva ordren inneholder (ikke rangert ut fra pris, men hvor på lageret det ligger for eksempel) og en del andre faktorer. Jeg har bestilt både store og små pakker, med liten og stor verdi. Lenke til kommentar
Mikkel_H Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Ikke for å starte en "sverte-komplett-kampanje", men jeg synes det verste er at en ikke kan endre ordren eller legge til noe etter den er "ferdig", men før den er plukket. Glemte å ta med en hd på en bestilling i forrige uke og måtte betale 1 ekstra frakt. Kunne slettet hele og begynt forfra, men det var mange deler så jeg orket rett å slett ikke Mener det burde være en legge-til-funksjon så lenge ordren ikke er sluppet til plukk Edit: Ellers er jeg strålende fornøyd (glemte å nevne det seff...). Endret 6. mai 2007 av Mikkel_H Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er ganske merkelig dette.. bestillte nylig noen deler ifra komplett, dagen etterpå var varene sendt. Om det har noen sammenheng at jeg har bestillt 80 ordrer fra komplett igjennom tidene og at jeg betalte med VISA vet jeg ikke. Har aldri drøyd mere enn 2 dager om de har hatt varene inne. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har aldri hatt noe problem med at Komplett.no er seine med å sende ut ting. Bor like utenfor Oslo og det pleier å ta 3 dager før pakken ligger på postkontoret. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ikke for å starte en "sverte-komplett-kampanje", men jeg synes det verste er at en ikke kan endre ordren eller legge til noe etter den er "ferdig", men før den er plukket. Glemte å ta med en hd på en bestilling i forrige uke og måtte betale 1 ekstra frakt. Kunne slettet hele og begynt forfra, men det var mange deler så jeg orket rett å slett ikke Mener det burde være en legge-til-funksjon så lenge ordren ikke er sluppet til plukk Edit: Ellers er jeg strålende fornøyd (glemte å nevne det seff...). 8551146[/snapback] Når du havner i en sånn situasjon, så tar du kontakt med kundeservice, så ordner de det. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Ringte til komplett på Fredag. Han på telefonen sa at dei halt på med ombygging eller noko sånn. Pakken står enda som ”Frigjort for plukk”, så vist den ikkje blir sendt i morgon, må eg nokk ta ein telefon til. Pakken ble bestilt Tysdag sist veke etter kl 23. Dvs. at det har gått 3 arbeidsdagar, utan at pakken er blitt sendt.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, de har vel bygd om på det lageret sitt en god stund nå. Og når det er "ferdig" kommer jo sommerferien med påfølgende influensa utover vinteren. Lenke til kommentar
Incense Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ikke for å starte en "sverte-komplett-kampanje", men jeg synes det verste er at en ikke kan endre ordren eller legge til noe etter den er "ferdig", men før den er plukket. Glemte å ta med en hd på en bestilling i forrige uke og måtte betale 1 ekstra frakt. Kunne slettet hele og begynt forfra, men det var mange deler så jeg orket rett å slett ikke Mener det burde være en legge-til-funksjon så lenge ordren ikke er sluppet til plukk Edit: Ellers er jeg strålende fornøyd (glemte å nevne det seff...). 8551146[/snapback] Når du havner i en sånn situasjon, så tar du kontakt med kundeservice, så ordner de det. 8551319[/snapback] Gjorde det, var de som sa jeg måtte slette ordren å ta alt på nytt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg handlet mye på Komplett før, men har begynt å bruke prisguiden på hw.no og ender som regel opp med andre webshopper pga pris. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Handlet for et par dager siden på komplett jeg, varene kom nøyaktig når de skulle. Handlet med visa da, har en følelse av at varene kommer kjappere med betaling på den måten. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Betalte med VISA eg og, men pakken ble sendt kl 9 i dag tidelig, så nå har alt ordna seg Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Innimellom er komplett veldig seine med å pakke og sende ut ting synes jeg å... Lenke til kommentar
jøanas Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Komplett var raske før, men ikke nå lenger. Her er min siste bestilling Bestilt 01.05 Plukking begynt 02.05 Innlevert postterminal 07.05 Motatt, ikke enda Komplett beklager og skylder på posten, men sansynligvis har pakken blitt liggende i et hjørne på lageret. Og så fant de den tilfeldigvis når jeg begynte å mase. Et par timer etter min purring dukket pakken opp på sporing hos posten. Skjerp dere Komplett, servicegraden har blitt vesentlig lavere sist år. Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Bestilte ein ny pakke hos Komplett.no i går kveld. Den ble sendt akkurat nå Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Komplett var raske før, men ikke nå lenger. Her er min siste bestilling Bestilt 01.05 Plukking begynt 02.05 Innlevert postterminal 07.05 Motatt, ikke enda Komplett beklager og skylder på posten, men sansynligvis har pakken blitt liggende i et hjørne på lageret. Og så fant de den tilfeldigvis når jeg begynte å mase. Et par timer etter min purring dukket pakken opp på sporing hos posten. Skjerp dere Komplett, servicegraden har blitt vesentlig lavere sist år. 8557503[/snapback] Er vel mere tilfeldighet. Når pakken er innlevert postterminal har ikke komplett ansvaret for forsendelsen lengre. Så slutt å skyld på komplett når det ikke er deres feil..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå