Badon Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 I mot settning til mange ønsker jeg å gå opp i vekt. Jeg har prøvd lenge å spise meg opp i vekt men det fungerer ikke, er det noe annet jeg kan prøve for å øke vekten? Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg sliter med samme problem. Og jeg har muligens funnet en bra løsning. Gikk aldri å spise meg opp i vekt, så jeg trener meg opp i vekt jeg. Sammen med at jeg spiser så mye jeg kan under frokost middag og kvelds, trener jeg. Jeg løper/jogger en del, trener med vekter, pushups og situps og sånne ting. Har merket at muskelaturen har begynt å bygge seg, og jeg gå opp i vekt. (3kg på 2 mnd, vet ikke om det er seint, men det funker) mvh Zaimmer glemte å tilføye: Man blir sterkere også Endret 3. mai 2007 av Zaimmer Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg gikk opp i vekt etter at jeg begynte å trene styrke. Tren og spis mye, da går du opp i vekt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Begynte på jobb. Spising av 2 stk brødskiver på morran (kvart over 6) så klokken 9, så klokken halv 11. Bare brødskive. Har gått opp 6-7 kilo. Kan ikke si om det er muskler... Jobber med lakseslakting og det er tungt arbeid... Lenke til kommentar
kongehona Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har hatt akkurat det samme problemet så lenge jeg har levd. Jeg kan seriøst ikke gå opp i vekt, men hvis du skal trene spis masse proteiner.. Jeg måtte proppe i meg nøtter å egg jegXD Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 eg har begynt å prøve å gå opp i vekt, det går veldig bra for meg, har gått opp 5 kilo dei siste månedene. trene styrke har eg hørt hjelper men det einaste eg har gjort, er å prøve å minne meg skjølv på at eg må spise. feilen min var at eg glemte å spise før. spiser du veldig kjeldent er vell kanskje det feilen.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ja, spiser man 1 gang om dagen blir forbrenninga vant til det. en kamerat begynte på steroider.. hehe Spist flere ganger om dagen, karbohydrater og proteiner og tren styrke, burde gå glattt opp i vekt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå