Gjest Hmm89 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei folkens.. Traff ei jente på en fest forrige helg. Vi hadde det veldig greit, snakka mye osv,, Så sovnet vi i samme sofa til slutt Har egentlig aldri vært så interresert i ei før, så har en del sprøsmål Har gått sammen med et par kvelder nå. Når vi ser tv og film så holder jeg rundt henne og vi koser Så er det det at jeg har bedt henne med på kino til helga... Når vi er på kinoen blir ikke det litt dumt å holde rundt henne da? Og burde jeg spandere kinobilletten og kjøpe godteri? Eller? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Spander og kjøp godteri og kos i vei! Vis deg som den gentleman du er! Lån bort jakka hvis hun fryser FØR OG ETTER kinoen. Spør hva hun skal etterpå... Om hun har noen planer, ellers kan du invitere hu hjem. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Når dere sitter sammen er det ikke noe galt med å holde rundt henne Viser bare at du liker henne og at du ikke er sjenert. Og når du har sett filmer hjemme med henne før så vet du jo hvor grensene hennes går. Selv spanderer jeg vanligvis den første gangen jeg drar på kino med en jente, så lenge hun ikke insisterer sterkt på noe annet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Betal alt det hun prøver å kjøpe, vær litt generøs. Om du skal holde rundt henne spørs litt på filmen, men mest sannsynlig vil hun kanskje lene seg litt mot deg, hun har jo tross alt blitt med deg, og bare deg på kino. Hun vil mest sannsynlig skjenne deg bedre, og bli sammen med deg, så du må bare kjøre på. Ikke virk for stesset, interessert, men helt cool... Ta det rolig så lenge hun tar det rolig, ikke sterss opp tappene slik at du ligger 2 meter forran henne. La henne gå inn mot stolene først, og oppfør deg skikkelig... Ikke prøv å tafse på henne under filmen, så lenge hun ikke starter på deg da, da må du bare klå... Lenke til kommentar
Iril Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ikke prøv å tafse på henne under filmen, så lenge hun ikke starter på deg da, da må du bare klå... 8530747[/snapback] Å du Marius du Marius... nei nei nei Selvom hun "starter" er ikke dette en invitasjon! Ja du kan legge en hånd på låret hennes, men får all del ikke klå. Du kan stryke og ta på.. Være god med henne Klå er noe man gjør når man er aleine, ikke i en kinosal med masse mennesker. Spar klåingen til dere er aleine Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tips fra meg noen er sikkert nevnt før men: Hvis du skal låne bort jakka sørg for at den er varm og ikke lukter vondt!! Det er helt greit å kose men vær forsiktig med å gjøre det for mye da kan hun bli lei etterhvert Vis hva du føler!! du kan sikkert klappe henne litt på ryggen men det komer litt ann på filmen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ikke prøv å tafse på henne under filmen, så lenge hun ikke starter på deg da, da må du bare klå... 8530747[/snapback] Å du Marius du Marius... nei nei nei Selvom hun "starter" er ikke dette en invitasjon! Ja du kan legge en hånd på låret hennes, men får all del ikke klå. Du kan stryke og ta på.. Være god med henne Klå er noe man gjør når man er aleine, ikke i en kinosal med masse mennesker. Spar klåingen til dere er aleine 8531123[/snapback] Når jenter beføler brystkassen min under skjorten så få de ei hånd på rumpa eller innenfor t-skjorta på magen. Tar de ved skrittet tar jeg på brysta... Spør helt ann på omstendighetene, men kinosal er jo faen meg rene sex-salen... Så ikke ta på meg om du ikke liker å bli tadd på selv... Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ikke prøv å tafse på henne under filmen, så lenge hun ikke starter på deg da, da må du bare klå... 8530747[/snapback] Å du Marius du Marius... nei nei nei Selvom hun "starter" er ikke dette en invitasjon! Ja du kan legge en hånd på låret hennes, men får all del ikke klå. Du kan stryke og ta på.. Være god med henne Klå er noe man gjør når man er aleine, ikke i en kinosal med masse mennesker. Spar klåingen til dere er aleine 8531123[/snapback] Når jenter beføler brystkassen min under skjorten så få de ei hånd på rumpa eller innenfor t-skjorta på magen. Tar de ved skrittet tar jeg på brysta... Spør helt ann på omstendighetene, men kinosal er jo faen meg rene sex-salen... Så ikke ta på meg om du ikke liker å bli tadd på selv... 8531162[/snapback] Måtte le litt av den, men jeg tror du har noe poeng der mr Olsen Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hehe. humret litt av den jeg og... :!: Du kan jo prøve Twingy's tråd om hvordan få bedre drag på damene. Er vel et par gode tips der. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vis hva du føler!! du kan sikkert klappe henne litt på ryggen men det komer litt ann på filmen 8531126[/snapback] kan se det får meg ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Det lureste er nok en skrekkfilm så hu må begrave ansiktet i fanget ditt under de skumle scenene. Okey, det var en spøk. Bare husk på Marius' gylne tips med modifikasjon: Ikke prøv å tafse på henne under filmen Holde hender, litt stryking på låret eller enkel og rolig benflørting kan fungere veldig greit. Noe annet som er en smule viktig er at dersom du føler at det gikk bra, må du forsøke å få et kyss eller i alle fall en veldig god klem av henne før dere forlater hverandre. En slags indikasjon på at det kanskje er noe i gjere. Følg henne hjem, eller hvis dere må ta buss hver deres vei kan du vente til hennes buss henter henne, og vinke til henne. Det liker hu vetu! Endret 5. mai 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vær en gentleman Det funker alltid. Og så er det alltid hyggelig å ha en hånd å holde i, eller en arm rundt seg! Men, som det ble sagt, stryk gjerne, vær snill, men for all del; Ikke klå! Etter filmen er det alltid koselig å bli fulgt til bussen/hjem/i hvert fall et stykke. Og jakker er alltid en fin ting, så lenge de er varme, og ikke stinker Kino er jo den ultimate date-tingen Lenke til kommentar
Gjest hmm89 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tusen takk for tips folkens Det var veldig vellykket å ta hu med på kino Holdt hverandre i hendene og greier. Så ble hun med meg hjem og koste litt Skal treffe hun i dag også Livet er herlig! Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hehe, gratulerer da Bra at kjærligheten funker for noen da.. Husk å ikke bli for ivrig nå da det ødela for meg. Jenter liker gutter som oppfører seg voksent og rolig.. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Tror nesten det er sommerflørt på forumet i år. Har sett noen tråder hvor folk har truffet folk i de rareste situasjonene (les, "skilt ut fra ferska) og de fant tonen! Får gi oss en oppdatering etter i kveld da! Endret 5. mai 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
Gjest hmm89 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jepp da var gårsdagen unnagjort Kunne ikke gått bedre! Vi lå bare å prata, koste og så på tv:) Rett før hun skulle gå, rullet hun oppå meg, og ga hint til at hun ville kysse meg. Hadde ikke noe imot det jeg, men tørte liksom ikke ta det siste steget Så det ble bare en god klem ut av det. Når hun skulle gå, følgte jeg hun ut døra, og så prøvde hun å gysse meg igjen. Men igjen så turte jeg ikke ta det siste steget... Fikk tilslut et lite kyss på kinnet Skal treffe hun i dag.. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du skal selvfølgelig kysse henne Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hun liker deg, det er jo klart som solen. Kyss henne for all del og vis at du liker henne også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå