Pañolada Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Her blir det VG2 idrettslinja, med fordypning i matematikk og telemarkski. 8777932[/snapback] hvilken skole går du på? Endret 4. juni 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Vet ikke enda hvor jeg skal etter dette året (etter vgs). Har jobbet alt for lite de siste årene, så snittet er ikke mye over 3. Så jeg får se hva jeg kan komme innpå. Regner da med å komme meg inn på noe jeg synes virker interessant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 VG2 studeispesialisering. Håper på et litt mer spennende år enn det første Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Etter at jeg er ferdig på VGS neste år, og har komt meg gjennom førstegangstjenesten i live, vil jeg bli pilot. Ønsker å ta et par år i USA, og evt. komme tilbake til Norge - eller jobbe videre i USA hvis jeg liker meg der. Jeg trener hardt nå, for å komme i god form og skal ta opp 1MX, 2MX og fysikk igjen (fikk 2-er i 1MX pga. giddeløshet :\ ). Skal klare å bli pilot. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Etter at jeg er ferdig på VGS neste år, og har komt meg gjennom førstegangstjenesten i live, vil jeg bli pilot. Ønsker å ta et par år i USA, og evt. komme tilbake til Norge - eller jobbe videre i USA hvis jeg liker meg der. Jeg trener hardt nå, for å komme i god form og skal ta opp 1MX, 2MX og fysikk igjen (fikk 2-er i 1MX pga. giddeløshet :\ ). Skal klare å bli pilot. 8825774[/snapback] du har store ambisjoner håper selvfølgelig at du lykkes Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Etter at jeg er ferdig på VGS neste år, og har komt meg gjennom førstegangstjenesten i live, vil jeg bli pilot. Ønsker å ta et par år i USA, og evt. komme tilbake til Norge - eller jobbe videre i USA hvis jeg liker meg der. Jeg trener hardt nå, for å komme i god form og skal ta opp 1MX, 2MX og fysikk igjen (fikk 2-er i 1MX pga. giddeløshet :\ ). Skal klare å bli pilot. 8825774[/snapback] du har store ambisjoner håper selvfølgelig at du lykkes 8825887[/snapback] Takk. "Impossible is nothing" vet du. Må bare finne en måte å skaffe 500 000, da USA-delen av utdanningen ikke er godkjent av lånekassen. Men det fikser vi sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå