JFM Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) HEI Hva skal du utdanne deg til/ gå på vidregående? Begrunn gjerne ditt valg, så ungår vi kanskje telletråd personlig begynner jeg på Bygg- og annlegsteknikk (hvis jeg kommer inn) til neste år. Endret 4. mai 2007 av JFM Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dette er vel en tellepost, men anyways: Har søkt på Marin Teknikk på NTNU, håper jeg kommer inn da det ser skikkelig spennende ut. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Søkte på allmenn lambertseter... håper jeg kommer inn Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Har søkt odontologi i Tromsø. Det er forøvring det eneste jeg har søkt. Håper derfor at jeg kommer inn ,slik at jeg har noe å gjøre neste år. Et år uten skole tror jeg blir kjedelig... Endret 3. mai 2007 av Aetas Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har søkt elektro også skal jeg bli automatiker Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har søkt elektro Får se hva jeg velger etter første året er ferdig. Lenke til kommentar
anawil Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hei. eg har gått 3 år på allmenn. og nå har eg søkt på barnevern til høsten.. 3 åring bachelor 1. valg fredrikstad 2. valg flerkulturelt barnevern porsgrunn 3. sogn og fjordane 4. lillehammer hvis eg kommer inn og liker dette så skal eg ta mastergrad(2 år) i sosial- pedagogikk. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er nå IKT-lærling, skal ta fagbrevet. Almenn påbugning. Så vil jeg arve mange milioner av en ukjent onkel, så jeg slipper å utdanne meg videre enda Hvis det ikke skjer, blir det vel en eller annen IT skole, men aner ikke hva enda. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Valgt elektro på Jåttå som førstevalg og Gand på andrevalg Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) har gått på vk1 salg og service dette året, men ville heller ha gått ikt søkte ikt, men regna ikke med å komme inn men kom faktisk inn Endret 4. juni 2007 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Her blir det VG2 idrettslinja, med fordypning i matematikk og telemarkski. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 har gått på vk1 salg og service dette året, men ville heller ha gått iktsøkte ikt, men regna ikke med å komme inn men kom faktisk inn 8777616[/snapback] Jeg som trodde alle som søkte ikt kom inn Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) har gått på vk1 salg og service dette året, men ville heller ha gått iktsøkte ikt, men regna ikke med å komme inn men kom faktisk inn 8777616[/snapback] Jeg som trodde alle som søkte ikt kom inn 8777940[/snapback] hehe, skulle tru det hadde notodden vgs som førstevalg, men der kom jeg faktisk ikke inn Endret 4. juni 2007 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Thoz Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har søkt følgende: Jus, Bergen og Oslo (vil helst til Bergen) Økonomi og administrasjon, NHH og BI Marin teknikk, NTNU Energi og miljø, NTNU Psykologi en del steder. Varierer ganske ofte hva jeg vil sette øverst, men har neste klart å koke det ned til Jus og øk.adm. Men det er også mulig at jeg venter et år, da jeg kan jobbe, reise, trene og lese masse bøker for å dekke mitt litterærkulturelle behov i overskuelig fremtid. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har søkt Studiespes (allmenn) på skolene i Bergen. Har ingen anelse om hva jeg skal bli, men interesserer meg for trening og kosthold. Så kanskje... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Søkte på Medier og Kommunikasjon (har allerede kommet inn ) og vil utdanne meg til 3D-animatør. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Søkte på Medier og Kommunikasjon (har allerede kommet inn ) og vil utdanne meg til 3D-animatør. 8780484[/snapback] Hvordan vet du at du har kommet inn en måned tidligere? Endret 4. juni 2007 av PC91 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Privatskole. Endret 4. juni 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå