Gå til innhold

Avsnitt i word

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør jeg sånn at hele teksten i word blir helt kompakt slik at det tar minst mulig plass. Fant ut at jeg hadde 1761 avsnitt, så jeg vil helst slippe å fjerne dem manuelt(PS: har ikke telt dem selv fant en funksjon som viste antall avsnitt osv :tease: ).

Altså hvordan fjerner jeg alle avsnittene.. skal få teksten ned på et visst side antall slik at jeg kan bruke det på en heldagsprøve som ikke er om så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har 1761 avsnitt, så regner jeg med at den er på ganske mange sider...så jeg vil vel anbefale at du heller prøver å korte ned på det som står der. Ta bort alt det som er unødvendig! For det er noe dritt å sitte på heldagsprøve å leite fram og tilbake i masse tekst for å sinne det du trenger. Og hvis du fjerner alle avsnittene så garanterer jeg deg at det blir enda vanskligere å finne fram!

Men hvis du absolutt vil ha med alt som står der, så kan du jo ha skriftstørrelsen på 3 eller no, også ta med deg et forstørrelsesglass :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis du har 1761 avsnitt, så regner jeg med at den er på ganske mange sider...så jeg vil vel anbefale at du heller prøver å korte ned på det som står der. Ta bort alt det som er unødvendig! For det er noe dritt å sitte på heldagsprøve å leite fram og tilbake i masse tekst for å sinne det du trenger. Og hvis du fjerner alle avsnittene så garanterer jeg deg at det blir enda vanskligere å finne fram!

Men hvis du absolutt vil ha med alt som står der, så kan du jo ha skriftstørrelsen på 3 eller no, også ta med deg et forstørrelsesglass :thumbup:

8532119[/snapback]

Brukte ca en time, å fikk det ned til under 70 sider så nå er jeg i mål, skriftstørrelse 12 å greier, det å finne frem blir ikke nå problem da alt ligger systematisk å under rett kapittel.

Til vanlig bruker vi å få ta med hele boka...

Endret av XodiloS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...