Hakkebakk Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg har et TV jeg vil koble noen høytalere til. Problemet er at TVen ikke har de tilkoblingsmulghetene som trengs. Finnes det noen måte jeg kan koble til høytalerene likevel? Jeg har 2 SCART og en rar 4-pin's utagang bakpå TVen. Endret 3. mai 2007 av IceSpirit Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 En kabel av denne typen kan gjøre nytten. Eller så kan du vel bruke hodetelefon-uttaket om du har et og bruke en slik. Begge kan du få på de fleste elektronikkbutikker,biltema eller clas ohlson. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg trenger hodetelefonutgang Er det mulig å kjøpe en slik? Kanskje det er mulig å putte den i SCART-uttaket? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor kan du ikke bruke den første når du har scart bak? Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor kan du ikke bruke den første når du har scart bak? 8530484[/snapback] De høytalerene jeg skal bruke er egentlig beregnet til å bruke med en PC Derfor har den samme utgang som hodetelefonene har Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 La meg se om jeg skjønner dette rett, du ønsker en scart til stereo hunnplugg? Så du kan putte stereokabelen til høyttalerne til den ledningen? Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 La meg se om jeg skjønner dette rett, du ønsker en scart til stereo hunnplugg? Så du kan putte stereokabelen til høyttalerne til den ledningen? 8530581[/snapback] Ja, mange TVer har en slik hunnplugg innebygget, men ikke mitt. Derfor håper jeg det er mulig å skaffe en Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hmm,ser rundt men finner ikke noe gjennom netthandler eller noe. Søkte også på Google for å se om jeg fant noen bilder av noe sånt,men ikke noe der heller. Tror du burde se etter alternative muligheter. Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Hmm,ser rundt men finner ikke noe gjennom netthandler eller noe. Søkte også på Google for å se om jeg fant noen bilder av noe sånt,men ikke noe der heller. Tror du burde se etter alternative muligheter. 8530668[/snapback] Ja, ok. Tusen takk for svarene dine :!: Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Nå har jeg funnet det jeg var ute etter. Skriver det inn i denne tråden slik at andre som lurer på det samme kan finne det ut. Her er det jeg var ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå