jammi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hei og hopp alle fotografer. Jeg har blitt inspirert av "dine beste dråpebilder"-tråden, + div. andre tråder om dette, så jeg har tatt noen bilder. Her er mine to beste foreløpig. Begge er tatt med EOS 400D og Tamron 70-300mm. Kritikk og direkte slakt settes stor pris på! Bilde 1 Her har jeg lagt på blåfarge og justert curves; thats it. Bilde 2 Null redigering at all! Kun vært innom PS for å resize bildet. Det er det eneste. EDIT: skriveleif Endret 3. mai 2007 av jammi Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har helt ærlig litt problemer med å se at det er dråper. ^^ Men det var vakkert, det skal du ha. Mye bedre enn det jeg hadde fått til. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Synes ikke du traff helt med fokus på det første bildet, mens det andre er utrolig bra. Ville absolutt trodd at dette bildet hadde vært en tur innom PS for litt redigering av farger osv, men jeg tror deg på ditt ord. Kanskje du kan forklare hva du har tatt bilde av som har gjort at fargene har blitt slik? Lenke til kommentar
jammi Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Hadde gul konditorfarge i vannet dråpene detter ned i, og rød farge på dråpene som slippes ned Kanskje pittepittelitt ute av fokus den første, men kan ikke se det selv.. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) woops.. dobbelpost. Endret 3. mai 2007 av jammi Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hadde gul konditorfarge i vannet dråpene detter ned i, og rød farge på dråpene som slippes ned Kanskje pittepittelitt ute av fokus den første, men kan ikke se det selv.. 8530531[/snapback] Den er nok ut av fokus... Lenke til kommentar
jammi Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Okay, greit. ^^ [/offtopic] Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det øverste var ikke bra, men det nederste kompenserte rimelig greit for det Lekkert! I fokus, pene farger, i det hele tatt. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Likte det øverste best jeg Fargene på bildet under var ikke noe serlig. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Strengt tatt så var da dette tre dråper Det siste bildet er ganske kult, med dråpene som kommer etter hverandre, men jeg synes fargene ikke blir så pene der. Den grå bakgrunnen trekker litt ned. Kanskje dette bildet hadde vært bedre i gråtoner (f.eks. rød fargekanal)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå