Gå til innhold

Noen med Abit AT7-MAX2 her?

julepynt

Anbefalte innlegg

Jeg har et seriøst problem. Først er minnebussen crap (se signatur), og nå vil ikke maskinen boote. Den kommer til den loading-tingen, og når den skal gå videre hører jeg et slags "dump" i høyttalerne (som når man setter på strømmen til de) og så rebooter hele greia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg har Abit AT7 Max2 og får litt over 2000MB/s på 2*256 PC2700 TwinMos.

Hadde i bjønelsen problem med at maskina tok sikringen (til rommet). Harddisken vil ikkje køyre på Master (men det kan vere noe med harddisken). Board temprature er 55 grader med 4 ekstra kabinettvifter. Har du så høy board temprature?

Dei oppstartproblema du har har eg aldri vore borti med mitt HK.

Lenke til kommentar

Er dei sensorane laga slik, eller er det berre i mitt tilfelle at eg har fott feil på kortet. Hvor mye skal tempen ligge på sonn cirka? er det muleg å ordne på. Har tenkt å kjøpe meg Digital Doc 5 og sette inn. Har du nokre idear kest er bør feste varmesensorane?

Har du funnet ut noke meir om lydane dine i oppstarten?

Lenke til kommentar

nei. eller jo. det med sensoren tror jeg er på alle AT7-MAX2, dumpa borti det i et review. det kommer sånne "hakke" lyder fra harddisken, som forøvrig er en Seagate Barracuda V 120GB.

Jeg har nå flasha biosen, lagt inn bios på nytt, og satt opp instillingene, men det funker ikke ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...