julepynt Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jeg har et seriøst problem. Først er minnebussen crap (se signatur), og nå vil ikke maskinen boote. Den kommer til den loading-tingen, og når den skal gå videre hører jeg et slags "dump" i høyttalerne (som når man setter på strømmen til de) og så rebooter hele greia. Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 eg har Abit AT7 Max2 og får litt over 2000MB/s på 2*256 PC2700 TwinMos. Hadde i bjønelsen problem med at maskina tok sikringen (til rommet). Harddisken vil ikkje køyre på Master (men det kan vere noe med harddisken). Board temprature er 55 grader med 4 ekstra kabinettvifter. Har du så høy board temprature? Dei oppstartproblema du har har eg aldri vore borti med mitt HK. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 den tempen er feil. sensoren sitter for nærme ett eller annt power something Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Er dei sensorane laga slik, eller er det berre i mitt tilfelle at eg har fott feil på kortet. Hvor mye skal tempen ligge på sonn cirka? er det muleg å ordne på. Har tenkt å kjøpe meg Digital Doc 5 og sette inn. Har du nokre idear kest er bør feste varmesensorane? Har du funnet ut noke meir om lydane dine i oppstarten? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 nei. eller jo. det med sensoren tror jeg er på alle AT7-MAX2, dumpa borti det i et review. det kommer sånne "hakke" lyder fra harddisken, som forøvrig er en Seagate Barracuda V 120GB. Jeg har nå flasha biosen, lagt inn bios på nytt, og satt opp instillingene, men det funker ikke ennå. Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 prøv å bote uten noe ide og pci enheter. og gå step by step med å legge til ein og ein.... Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 går det da? Jeg må jo nesten ha harddisken til å boote windows fra, eller? Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 jo. for å bote til windows. men viss du har problem med piping i bios etc. kan du jo adde meire pci og ide enheter ein etter ein. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 ingen piping. bare windows crap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå