chritigu Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hjelp! Sliter med plassering av trådløs ruter for å få dekning i vanskelig leilighet. Beste plassering i forhold til signaler (og interiør) er inne på vaskerommet. I tilleg til trådløs ruter er jeg nødt til å spe på med dLan for å rekke til kontoret. Spørsmålet mitt er: Tåler disse komponentene miljøet i et vaskerom? Det står en vaskemaskin der og en kondens-tørketrommel. Blir litt fuktig og varmt der når tørketrommelen går, men ikke helt ekstremt (subjektiv mening). Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Fuktighet kan forkorte levetiden noe. Kanskje en ide å sette utstyret i en boks eller et skap, men da kan problemet bli kjøling om det er mye varmeproduksjon? Kanskje en ide å heller bruke en ekstern antenne? Endret 3. mai 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
chritigu Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Fuktighet kan forkorte levetiden noe. Kanskje en ide å sette utstyret i en boks eller et skap, men da kan problemet bli kjøling om det er mye varmeproduksjon?Kanskje en ide å heller bruke en ekstern antenne? 8530324[/snapback] Jeg tenker også at det ikke er ideelt å ha de inne på vaskerommet. Men er det slik at produktene går i stykker etter fem år i stedet for åtte år, så kan jeg leve med det. Hvis de kneler etter 3 måneder så blir det værre å leve med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå