Gå til innhold

Billige PS2-spill på play.com

Anbefalte innlegg

Play.com har tilbud på en del spill nå, men det er 2 stk jeg synes det er verdt å nevne her.

Spillene er Okami og Kingdom Hearts 2. Nydelig spill og jeg bestilte de på flekken til min PS3. Okami har bare en "firkant" på BC-lista, men jeg tror jeg har nok med 40-50 timer som det skulle ta å spille gjennom KH II for ei stund (KH II har 3 "firkanter").

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Play.com har tilbud på en del spill nå, men det er 2 stk jeg synes det er verdt å nevne her.

Spillene er Okami og Kingdom Hearts 2. Nydelig spill og jeg bestilte de på flekken til min PS3. Okami har bare en "firkant" på BC-lista, men jeg tror jeg har nok med 40-50 timer som det skulle ta å spille gjennom KH II for ei stund (KH II har 3 "firkanter").

8530051[/snapback]

Ikke så værst priser her inne nei, men har sett billigere på en lokal El-kjøp butikk.

Lenke til kommentar

8530051[/snapback]

Gled deg til Okami, det er veldig orginalt og bra. Nydelige håndtegnede 3D omgivelser. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...