Nimrad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Play.com har tilbud på en del spill nå, men det er 2 stk jeg synes det er verdt å nevne her. Spillene er Okami og Kingdom Hearts 2. Nydelig spill og jeg bestilte de på flekken til min PS3. Okami har bare en "firkant" på BC-lista, men jeg tror jeg har nok med 40-50 timer som det skulle ta å spille gjennom KH II for ei stund (KH II har 3 "firkanter"). Lenke til kommentar
Hackerboy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Play.com har tilbud på en del spill nå, men det er 2 stk jeg synes det er verdt å nevne her. Spillene er Okami og Kingdom Hearts 2. Nydelig spill og jeg bestilte de på flekken til min PS3. Okami har bare en "firkant" på BC-lista, men jeg tror jeg har nok med 40-50 timer som det skulle ta å spille gjennom KH II for ei stund (KH II har 3 "firkanter"). 8530051[/snapback] Ikke så værst priser her inne nei, men har sett billigere på en lokal El-kjøp butikk. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Play.com har tilbud på en del spill nå, men det er 2 stk jeg synes det er verdt å nevne her. Spillene er Okami og Kingdom Hearts 2. Nydelig spill og jeg bestilte de på flekken til min PS3. Okami har bare en "firkant" på BC-lista, men jeg tror jeg har nok med 40-50 timer som det skulle ta å spille gjennom KH II for ei stund (KH II har 3 "firkanter"). 8530051[/snapback] Gled deg til Okami, det er veldig orginalt og bra. Nydelige håndtegnede 3D omgivelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå