erikstein Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Har et Canon Powershot A520 som har fungert ypperlig helt frem til nå... Starter kameraet og det starter opp som vanlig, lcdskjermen viser "Canon" men så skrur den seg av...dvs at den ikke viser det som "linsa" viser..det er lys i skjermen men skjermen er sort.. Om jeg trykker på menu så kommer dette opp uten problemer..det er bare når jeg skal se det som linsa ser at det ikke fungerer... Har prøvd en factory reset der jeg holder ikke menu i 5 sec...men dette hjalp ikke.. Noen tips? Eller er det reperasjon neste? Endret 3. mai 2007 av iceraven Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du skal ha en display-knapp på kameraet om jeg ikke husker feil. Prøv å trykk den et par ganger, så skifter du mellom skjerm på/av og andelen info som vises. Hvis det ikke fungerer, kan det være sensoren som er ødelagt. Får du sett bildene etter du har tatt de? Ved å gå inn på bildevisning? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Det har jeg prøvd..bildene etc kommer frem om jeg går inn etterpå. Da blir det vel en retur til netshop, får satse på en rask avklaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå