Mr.M Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Phenom trenger litt tid til å modnes Og jeg som trodde den var overmoden (vel, i alle fall på web'en) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) 2. eller 3. kjernedesign? K10 er kommet for å bli en stund. Neste år krymper de litt og legger noe ekstra cache til. Ikke snakk om noen redesign på en stund.Vi opplever alltid haug kjerner på samme arkitektur. Hvor mange K8 kjerner hadde vi? 8-12? Endret 10. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Phenom trenger litt tid til å modnes Og jeg som trodde den var overmoden (vel, i alle fall på web'en) Tja eller er den akkurat såvidt sluppet? Neppe så moden da. Omtrent like moden som Penryn vil jeg tro. Endret 10. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Litt Off Topic, men det får gå: AMD blamed for birth defects En ex-arbeider hos AMD klandrer dem for at hun fikk en sønn med "defects" (ikke mine ord) pga. manglende informasjon om giftige gasser... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Litt Off Topic, men det får gå: AMD blamed for birth defects En ex-arbeider hos AMD klandrer dem for at hun fikk en sønn med "defects" (ikke mine ord) pga. manglende informasjon om giftige gasser... Haha, jeg trodde først at det var en kreativ overskrift om K10-lanseringa. Burde jeg bekymre meg over at det ikke interesserer meg nå? Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 2. eller 3. kjernedesign? K10 er kommet for å bli en stund. Neste år krymper de litt og legger noe ekstra cache til. Ikke snakk om noen redesign på en stund.Vi opplever alltid haug kjerner på samme arkitektur. Hvor mange K8 kjerner hadde vi? 8-12? K10 som "grunnarkitektur" vil nok vare i noen få år. Og innenfor de rammene så vil vi jo se sedvanlige oppdateringer som prosesskrymping, bugfixes, større cache, ny minnestandard, ny sokkel, osv. Jeg har ærlig talt kommet ut av tellingen på hvor mange revisjoner det var av K8... Lenke til kommentar
Osse Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 AMD overdrive Ser ikke værst ut dette overdrive greia. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 2. eller 3. kjernedesign? K10 er kommet for å bli en stund. Neste år krymper de litt og legger noe ekstra cache til. Ikke snakk om noen redesign på en stund.Vi opplever alltid haug kjerner på samme arkitektur. Hvor mange K8 kjerner hadde vi? 8-12? K10 som "grunnarkitektur" vil nok vare i noen få år. Og innenfor de rammene så vil vi jo se sedvanlige oppdateringer som prosesskrymping, bugfixes, større cache, ny minnestandard, ny sokkel, osv. Jeg har ærlig talt kommet ut av tellingen på hvor mange revisjoner det var av K8... Planen er vel at den virkelige arvtageren til K8 skal komme i første halvdel av 2009, i allfall ifølge informasjonen anandtech hadde i sommer. K10 er vel mer en evolusjon av K8, mens bulldozer skal være revolusjonen hvis jeg har forstått riktig. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Tja eller er den akkurat såvidt sluppet? Neppe så moden da. Overmoden "In hearts & mind" Theo. Man må kunne si, det har vært en laaang vei frem. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Tja eller er den akkurat såvidt sluppet? Neppe så moden da. Overmoden "In hearts & mind" Theo. Man må kunne si, det har vært en laaang vei frem. Joda skal være enig i den hehe. På samme måte som jeg nesten får mark i ræva av å vente på Nvidia sine produkter om dagen. Det er over et år siden vi så noe. Men jeg ga opp der og gikk for et brukt GTX nå. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Innpakningen er vel klar: http://www.amdzone.com/index.php/component...om-art-revealed Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Innpakningen er vel klar:http://www.amdzone.com/index.php/component...om-art-revealed Nice me want Endret 13. november 2007 av Simen1 Fjernet ett av de to identiske vedleggene Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 sikkert posta her før, meeeeen... http://youtube.com/watch?v=kXVitkINDp0 Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 sikkert posta her før, meeeeen...http://youtube.com/watch?v=kXVitkINDp0 This video has been removed due to terms of use violation. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 mulig det bare er meg, men jeg syns den esken så litt 90-talls ut, hehe. Apple har skjønt hvordan esker skal se ut. ta for eks. esken til OSX, med bare en stor X på forsida. uansett så går esken i søpla rimelig fort, så det spiller vel ikke såå stor rolle. er vel heller ikke slik at man står med en Core2 og og Phenom i hånda i butikken, også går for den med finest eske Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg kan forstå "fetishen" for esker når det er det firmaet ditt selger(design produkter), men ellers syns jeg vel det er fornuftig av AMD sin pr avdeling og ikke kaste vekk penger på en fancy eske. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Synes den var fancy nok jeg Dessuten er det ikke AMD selv som har deignet den... de fikk inn X antall forslag og fikk brukere på AMDzone til å stemme på hva de likte best Lenke til kommentar
wiak Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 http://www.techpowerup.com/downloads/840/A...rive_2.0.3.html http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=44314 Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er overdrive funksjonen kun for de nye phenomene eller funker den på de tidligere am2 prosessorene? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er overdrive funksjonen kun for de nye phenomene eller funker den på de tidligere am2 prosessorene? funker på gamle også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå