Gå til innhold

Den Store AMD Barcelona/Phenom-Tråden

Anbefalte innlegg

Det var jo slett ikke dårlig! Synd at laptopen til hr. Valich med all dokumentasjon ble stjålet, og synd at han ikke registrerte scoren på Fururemark ORB, det er jo verdensrekord...

9381624[/snapback]

Det er slikt som gjør at jeg tar dette med en stor klype salt ennå. Men ingenting hadde vært mer gledelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lol hvordan "grep" tenker du da på?  :tease:

9318956[/snapback]

Tenker da på et godt gammeldags ballegrep :) Neida , men det er først når skipet virkelig synker at rottene stikker, og rottene er der fortsatt...

9319807[/snapback]

Tja, endel rotter begynner å flykte, Ledene rotter flykter . Uansett er det et meget sterkt uttrykk for at AMD nærmer seg "the final battel vs Intel"........, men jeg frykter at i dette tilfellet er mordors styrker for overlegene........

Men kanskje k10 har nok magi til å snu slaget. En siste reddende gandalf..........kan kanskje stoppe de snikende massene fra Intels onde hær......kanskje......iallefall holde stand til de brølende bulldoserene kommer..........

Jaja........filosoferer mens jeg venter på nyheter fra fronten.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Vel, er jo "bare" administrasjons folk som forlater skuta. En salgs- og marketing sjef, en sjef for Global Sales Organization, og en Public relations sjef, osv., noen med fortid fra ATI. Så lenge ingenørene og teknisk know-how personale blir værende igjen på jobb, er det kanskje håp for at det går bra. :hmm:

Lenke til kommentar
Tja, endel rotter begynner å flykte, Ledene rotter flykter . Uansett er det et meget sterkt uttrykk for at AMD nærmer seg "the final battel vs Intel"........, men jeg frykter at i dette tilfellet er mordors styrker for overlegene........

Men kanskje k10 har nok magi til å snu slaget. En siste reddende gandalf..........kan kanskje stoppe de snikende massene fra Intels onde hær......kanskje......iallefall holde stand til de brølende bulldoserene kommer..........

Jaja........filosoferer mens jeg venter på nyheter fra fronten.

9412928[/snapback]

Tror du skal vurdere en pause fra Ringenes Herre en stund...

Lenke til kommentar

Amd barcelona 2.0GHz 95 w vs intel xenon E5345 2,33 GHz 80W

AMD stabilt på 78 Floatingpoints Intel stabil på 60 Flotingpoints.

Skulle tro det er ganske bra ja. Dette er jo en Intel quad core med 8 MB cache, amd prossesoren er i tillegg ca 30% mer effektiv i forhold til w.

Virker som dette er en tidlig versjon av barcelona, da det står shipping i august. Usikker på om de sikter til salg eller hk produsenter.

Jeg er dog usikker på akkurat hvor mye denne testen forteller om selve prossesoren.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Mye spekulasjoner og FUD ute nå ja. :)

Dersom AMD/hk-produsenter faktisk har gjort en liten revoulsujon i arkitektur blir det bare for dumt å skrive at det er "umulig".

3DMark2006 er en helt syntetiskt test. Det er ikke "umulig" at en gitt (ny) arkitektur mtp instruksjoner/minnekontroller/PCI-express kan doble "thruput" og med det "scores".

Noen som forresten husker "bråket" da Futuremark "bannet" Core 2 Duo scores på "ORB'en" før NDA(offisell launch)?

Slik at AMD-riggene kunne få ha "førsteplassene" en stakket stund til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...