Gå til innhold

Den Store AMD Barcelona/Phenom-Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes AMD levere glimrende produkter, også nå. Hvis det er en CPU jeg virkelig ikke  kunne tenke meg å eie så er det intels Prescott serie.

8807742[/snapback]

Kunne tenkt meg å eie alt jeg :innocent::p

Men altså, at ting blir utsatt en gang eller to er jo ikke noe uvanlig. Ingen grunn til panikk. har en god følelse ang. dette her :yes:

Lenke til kommentar

Oktober passer ikke med veikartet som sier 3. kvartal. (noen mener også 2. kvartal). Oktober passer dårlig med uttalelsen "Coming soon" som står på den siden. Oktober passer dårlig med Hektor Ruiz's svar på ryktene om utsettelser: "Den kommer helt etter planen".

Siden dette ikke er et rykte, men en offisiell reklame på AMDs nettsider så tror jeg ikke de tuller.

Hvis det hadde vært oktober så ville de neppe avslørt hvor den skal lanseres. Planer 4 måneder frem i tid kan fort justeres noen uker frem og tilbake i tid sånn at bestilling av lokaler og dermed bestemmelse for hvor den skal lanseres skjer neppe så lenge som 4 måneder i forveien.

Lansering i Canada tyder på at de bruker Canadisk skrivemåte for datoen: MM/DD/YY. AMD er amerikansk og har stor kundemasse i USA. Det skulle styrke teorien om at de bruker amerikansk/Canadisk skrivemåte for datoen.

Det høres altså plausibelt ut. Gleder meg stort. Kommer i så fall neppe til å få gjort så mye arbeid på mandag ... :p Montreal har forresten 6 timers tidsforskjell fra Norge. Hvis lanseringen skjer mellom kl 1PM og 6PM der så er klokka i Norge mellom 19.00 og 24.00 på søndag når den lanseres. Dette blir ekstra gøy siden AMD har holdt kortene så tett til seg så lenge.

Redigert: Forsiden til AMD nå:

post-3851-1181327842_thumb.png

Lenke til kommentar
Det er Formel1-løp i Montreal på søndag (10/6), nerder. AMD er en av sponsorene.

8815078[/snapback]

Du sier noe der, det kan også tolkes som en reklame for Formel1-løpet. Vi må nok smøre oss med litt mer tålmodighet da.

Hvilke kanaler viser F1 løpet? lenge siden jeg har fulgt med.

8816279[/snapback]

TV3 kl. 23:35.

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...