Nutjob Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei. Jeg driver å setter sammen en pc og har sett meg ut denne strømforsyningen, noen som mener at jeg kan få andre i denne prisklassen som er bedre/yter bedre? Hiper er jo kvalitet, og jeg mener det er nok med 530w. Ved evt. andre forslag, det MÅ være modulære kabler, helst som følger med PSU, men om det ikke gjør, så vennligst legg ved link til kabel sett og mvh zaltmann Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg ville ikke anbefalt deg å velge en modulær PSU men men du får nok ikke så mange andre som er bedre i den pris klassen. Du burde heller kjøpe en PSU med faste kabler og heller bruke litt tid på å rydde og skjule kablene. PS: va nok bare 10% avhengig av wow jeg også Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg ville ikke anbefalt deg å velge en modulær PSU men men du får nok ikke så mange andre som er bedre i den pris klassen. Du burde heller kjøpe en PSU med faste kabler og heller bruke litt tid på å rydde og skjule kablene. PS: va nok bare 10% avhengig av wow jeg også 8634788[/snapback] hehe, ok angående PSU går det mot ein Corsair HX520W Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Sikkert bra den også bare tenk på at du mister litt av effekten ved et brudd i veien for strømmen fra PSU-med modulære kabler. så jeg ville anbefale å kjøpe en litt kraftig PSU med modulære kabler. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Jeg ville ikke anbefalt deg å velge en modulær PSU men men du får nok ikke så mange andre som er bedre i den pris klassen. Du burde heller kjøpe en PSU med faste kabler og heller bruke litt tid på å rydde og skjule kablene. PS: va nok bare 10% avhengig av wow jeg også 8634788[/snapback] hehe, ok angående PSU går det mot ein Corsair HX520W 8634995[/snapback] da er det ikke vits og lete lenere, den er mere eller mindre best Endret 17. mai 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå