Gå til innhold

Overklokking av Asus v7700 Geforce 2 ULTRA

Anbefalte innlegg

Jeg satt å lekte meg i powerstrip her om dagen, og fant ut at skjermkortet mitt kjører greit på 300 på core og 515 på minne med orginal kjøling uten artifacts...

Er dette bra overklokking? Fant også ut at jeg kan kjøre 333Mhz på core, men da med en del artifacts, powerstrip gikk forresten ikke lengre heller..

Kan sikkert kjøre på høyere hastigheter, men da må jeg skaffe meg bedre kjøling på både core og minne.

Kortet kjører orginalt på 250 core og 460 minne.

Fikk nokså grei score i 3Dmark med systemet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAHA får bedre en deg med GF2!HEHEHEHEHE. HAr jo mye bedre prosessor så det er gjerne ikke så merkelig... grei score med det systemet

Hehe.. Du skryter deg opp over å slå hans geforce 2-kort, og med hva? med et _annet_ geforce 2-kort. Wow! Du er idolet mitt for resten av desember siden du klarte det.

Men 5600p (eller noe sånt) var da ikke noe spes. godt med den maskinen din. Et skjermkort til 1400 og du burde ligget over 10k poeng.

Ikke en score å skryte av den du har nå.

Denne posten ble visst off-topic og ikke så meningsfyllt :( Men skal du skryte, må du ha noe å skryte av, synes da jeg..

ELWiss

Lenke til kommentar

men det verste av alt er vel at han skryter av å ha slått meg, men er det så rart? Han har jo en godt over dobbelt så rask prosessor.

Jeg hadde nok fått mer ut av kortet mitt med bedere kjøling, og jeg hadde nok slått han med tilsvarende system som han har og med mitt skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...