Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert hjem til ei jente.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk å ronke noen ganger og dusj etterpå da..Så holder du ut hele natten hvis det blir noe på deg..hehe

8532437[/snapback]

Jomfru du?

Det er ingenting som er så vondt som å ligge å tørrgni mens dama forventer at du skal komme ...

Lenke til kommentar
Husk å få klarsignal fra mora nå da ...

8532459[/snapback]

Hva skal han si til moren da?? Hei jeg skal ligge med datteren din... :D

8532471[/snapback]

Det er datteren som skal si til mora "Hei, jeg kjenner en fyr som jeg aldri har møtt før, han skal bli med meg hjem og overnatte etter festen nå i helga" ...

Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på en ting... Dere har bare snakket over MSN og telefon og ho snakker til deg på den måten... Tror nok ho bare vil ha en liten one night jeg. Litt uskyldig, bor langt unna (?) og ho vet du ikke kjenner noen av vennene hennes og derfor trenger ingen å vite noe om dette ;)

Så du burde kanskje ikke forvente noe kjæreste forhold, så ikke bli for involvert i hu med en gang da :)

Lenke til kommentar
Jeg kom til å tenke på en ting... Dere har bare snakket over MSN og telefon og ho snakker til deg på den måten... Tror nok ho bare vil ha en liten one night jeg. Litt uskyldig, bor langt unna (?) og ho vet du ikke kjenner noen av vennene hennes og derfor trenger ingen å vite noe om dette ;)

Så du burde kanskje ikke forvente noe kjæreste forhold, så ikke bli for involvert i hu med en gang da :)

8532631[/snapback]

Tror kanskje det kan ligge noe i det der.

Reis til ho og kos deg litt. Når du kommer heim så prøv å ikke tenk mer på ho. Kontakter ho deg igjen så fint for deg! Hvis ikke har du helt sikkert hatt ei minnerik natt ;)

EDIT: Leif

Endret av Windkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...