Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Invitert hjem til ei jente.

Anbefalte innlegg

Er ei jente som jeg pleide å prate mye med før, som jeg sendte melding til og spurte hva som skjedde i helga. Vi har ikke pratet sammen på 3-4 måneder og aldri møtt hverandre. Hu sa hu skulle på fest, og at jeg skulle bli med hu!

Jeg kunne visst sove hos hu hvis hu fikk lov av mora si, og hu skrev "jeg har bare en dobbeltseng : o"

Er det bare jeg som tenker gris da? :p:innocent: Hvordan skal jeg angripe situasjonen? Er det luksus? :hmm: Ligger det noe i det hun sa, eller..?

Endret av mads182
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du hørt Wyclef Jean's Words of Wisdom? En sang i The Carnial albumet.

Uansett, her er lyrics:

Wyclef:

Hello, boys and girls.

Welcome, to wyclef words of wisdom.

Have you ever been sitting in your

House at two o'clock in the morning

And you get a mysterious phone

Call from a girl that you don't know? (a female begins talking sexy)

Now, hold on, think with your mind

And not with your pistol.

Cause if you invite her over

This is what might happen:

Rape! rape!

Rape! rape!

Rape! rape! (what the... yo, yo, yo...shit!)

Rape! rape!

Rape! rape!

Rape! rape!

Cop: freeze! put your hands in the air!

Wyclef: officer, you don't understand.

She called me. i was sleeping.

I was minding my business.

Cop: i don't give a flying fuck

About two bits about a piss.

You're fuckin' guilty. (yes, yes)

Wyclef: nobody's protected.

Lenke til kommentar
Er ei jente som jeg pleide å prate mye med før, som jeg sendte melding til og spurte hva som skjedde i helga. Vi har ikke pratet sammen på 3-4 måneder og aldri møtt hverandre. Hu sa hu skulle på fest, og at jeg skulle bli med hu!

Jeg kunne visst sove hos hu hvis hu fikk lov av mora si, og hu skrev "jeg har bare en dobbeltseng : o"

Er det bare jeg som tenker gris da?  :p  :innocent: Hvordan skal jeg angripe situasjonen? Er det luksus?  :hmm: Ligger det noe i det hun sa, eller..?

8529708[/snapback]

Øv inn hva du skal si når hun spør: "Ja, blir du med hjem og sover sammen med meg eller?"

Ellers kan det gå ille... :(

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som tenker gris da?  :p   :innocent: Hvordan skal jeg angripe situasjonen? Er det luksus?  :hmm: Ligger det noe i det hun sa, eller..?

8529708[/snapback]

Øv inn hva du skal si når hun spør: "Ja, blir du med hjem og sover sammen med meg eller?"

Ellers kan det gå ille... :(

8530977[/snapback]

Du snakker iallefall av erfaring Mr. Olsen... :S

Lenke til kommentar

Syns det er viktigere å avklare om du kan overnatte hos henne før du drar på festen uansett. Kan godt det blir noe kjemi mellom dere eller ei. Kan hende du finner tonen med andre.

Uansett vil ikke satse på at du får deg noe på den første kvelden. Men en god mulighet til å bli kjent med henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...