mads182 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Er ei jente som jeg pleide å prate mye med før, som jeg sendte melding til og spurte hva som skjedde i helga. Vi har ikke pratet sammen på 3-4 måneder og aldri møtt hverandre. Hu sa hu skulle på fest, og at jeg skulle bli med hu! Jeg kunne visst sove hos hu hvis hu fikk lov av mora si, og hu skrev "jeg har bare en dobbeltseng : o" Er det bare jeg som tenker gris da? Hvordan skal jeg angripe situasjonen? Er det luksus? Ligger det noe i det hun sa, eller..? Endret 3. mai 2007 av mads182 Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det blir dumt å overanalysere det. Vent å se hvordan det går på festen. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Ta med kondom. Tviler på at det bare er du som tenker gris når hun sa at de bare hadde en dobbeltseng. Edit: Enig i Jonulf, se hvordan det går på festen. Men vær forberedt likevel. Endret 3. mai 2007 av lago Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Hmmm.. Hvis jeg ikke får sove der, driter jeg i festen også. Ellers må jeg sove ute. Men jeg kan alltids ta en biltur i morgen! Kanskje dette er en fin mulighet for å endelig komme over eksen min? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tror det kan tolkes bra positivt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg vil råde deg til å takke ja og se hva som skjer. Kanskje får du noe fint ut av det. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Kanskje! Jeg har vel egentlig ingen ting å tape, dama ser strøken ut så. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har du hørt Wyclef Jean's Words of Wisdom? En sang i The Carnial albumet. Uansett, her er lyrics: Wyclef:Hello, boys and girls. Welcome, to wyclef words of wisdom. Have you ever been sitting in your House at two o'clock in the morning And you get a mysterious phone Call from a girl that you don't know? (a female begins talking sexy) Now, hold on, think with your mind And not with your pistol. Cause if you invite her over This is what might happen: Rape! rape! Rape! rape! Rape! rape! (what the... yo, yo, yo...shit!) Rape! rape! Rape! rape! Rape! rape! Cop: freeze! put your hands in the air! Wyclef: officer, you don't understand. She called me. i was sleeping. I was minding my business. Cop: i don't give a flying fuck About two bits about a piss. You're fuckin' guilty. (yes, yes) Wyclef: nobody's protected. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bli med hun på festen og ta resten som det kommer.... Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Ingen som hadde blitt hjemme her nei? Overraskende - not! Skulle gjerne hatt en jentes mening om saken også! Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ikke tenk så mye på det. Som du sa selv hva har du å tape? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er helt klart et tegn på interesse og sikkert noe mer. Du har som sagt ingenting og tape, her er det bare og kjøre på. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hva forventer du at jeg skal si da :s noe annet? bli med så klart!! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er ei jente som jeg pleide å prate mye med før, som jeg sendte melding til og spurte hva som skjedde i helga. Vi har ikke pratet sammen på 3-4 måneder og aldri møtt hverandre. Hu sa hu skulle på fest, og at jeg skulle bli med hu! Jeg kunne visst sove hos hu hvis hu fikk lov av mora si, og hu skrev "jeg har bare en dobbeltseng : o" Er det bare jeg som tenker gris da? Hvordan skal jeg angripe situasjonen? Er det luksus? Ligger det noe i det hun sa, eller..? 8529708[/snapback] Øv inn hva du skal si når hun spør: "Ja, blir du med hjem og sover sammen med meg eller?" Ellers kan det gå ille... Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er ei jente som jeg pleide å prate mye med før, som jeg sendte melding til og spurte hva som skjedde i helga. Vi har ikke pratet sammen på 3-4 måneder og aldri møtt hverandre. Hu sa hu skulle på fest, og at jeg skulle bli med hu! Jeg kunne visst sove hos hu hvis hu fikk lov av mora si, og hu skrev "jeg har bare en dobbeltseng : o" Er det bare jeg som tenker gris da? Hvordan skal jeg angripe situasjonen? Er det luksus? Ligger det noe i det hun sa, eller..? 8529708[/snapback] Øv inn hva du skal si når hun spør: "Ja, blir du med hjem og sover sammen med meg eller?" Ellers kan det gå ille... 8530977[/snapback] Du snakker iallefall av erfaring Mr. Olsen... :S Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Syns det er viktigere å avklare om du kan overnatte hos henne før du drar på festen uansett. Kan godt det blir noe kjemi mellom dere eller ei. Kan hende du finner tonen med andre. Uansett vil ikke satse på at du får deg noe på den første kvelden. Men en god mulighet til å bli kjent med henne. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Øv inn hva du skal si når hun spør: "Ja, blir du med hjem og sover sammen med meg eller?"Ellers kan det gå ille... 8530977[/snapback] Haha, du klandrer deg selv hardt nå Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du snakker iallefall av erfaring Mr. Olsen... :S 8531017[/snapback] Ja jeg gjør vel det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå