Gå til innhold

Kategori for "Forslag til kategorier" ....

Anbefalte innlegg

Jeg kunne ønske meg en kategori for "Forslag til kategorier" under denne kategorien, "Tilbakemeldinger om forumet". Dotten har laget en tråd som hjelper litt. Men den dekker ikke behovet, jeg begynner se meg lei av at halve emneoversikten, omtrent, inneholder diverse kategoriforslag. Vil derfor gjerne se at det får en egen kategori.

Selv om det opprettes en egen kategori bør Dotten sin tråd bestå, siden denne inneholder en oversikt over hva status på de forskjellige forslag er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raskt svar, aksepterer svaret. Men jeg synes det er synd at andre forslag lett har en tendens til å drukne i kategoriforslag. Tror i tillegg det vil ta en stund før kategoriforslagene slutter å innkomme, er tross alt mange personer på dette forumet med ulike interesser og jeg vil tippe at de fleste ville like dedikerte kategorier til sine interesser. Husker jeg rett har det til og med komt inn forslag om kortspillkategori.

Ikke vet jeg hvorfor, men før kom det sjelden inn kategoriforslag, men om du spør meg øker etterspørselen på kategorier dess flere det blir.

Et annet lite forslag er; om personer med kategoriforslag kunne skrive "Kategoriforslag: xxxx" tror jeg det hadde hjulpet. Ulempen er at en i tilfeller må skrive Kategori for: xxxx på grunn av treordsregelen.

Lenke til kommentar

At det har kommet flere forslag nå, betyr ikke at det er kommet så veldig mange flere fornuftige forslag. Man kan ha kategorier for alt mulig rart, men til slutt blir alt så stort og tomt, og ikke minst uoversiktlig. Kvalitet foran kvantitet.

Tråden som allerede er dedikert til forslag er ikke akkurat overfylt, så skulle det ha blitt en forumkategori for dette, er det mange kategorier som heller burde blitt innfridd.

Lenke til kommentar

Bare for å rette på evt. misforståelser mener jeg ikke at alle forslag er fornuftige eller særlig gjennomtenkte, det er ytterst få som er fornuftige eller kategoriforslag hvor personen har tenkt skikkelig gjennom sitt eget forslag og sjansene for å få det innvilget. Men det er grunnen til at jeg gjerne vil få det skyflet over i en egen kategori, for alskens kategoriforslag føler jeg er i ferd med å oversvømme resten av denne kategorien. Føler at forumstyret for tiden har altfor mye fokus på å svare på kategoriforslag og ikke andre saker.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at dere oppretter en kategori hvor jeg kan foreslå at vi trenger en kategori for "Forslag til kategorier". :)

Begynner vi ikke å få nok kategorier snart, er det ikke på tide å moderere seg før det blir helt umulig å finne frem?

Bare et lite forslag liksom. ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...