DataFMT Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei og hå. Jeg har et litt sært problem jeg ikke har klart å løse på egen hånd. Når jeg skal oppdattere windows xp via windows update, kan jeg bare oppdatere kritiske oppdatteringer. Velger jeg "programvare, valgfrie" eller "maskinvare, valgfrie" åpnes det et nytt vindu i vinduet. Jeg har lagt ved et bilde som viser hva som skjer: Til bilde Blir evig takknemlig om noen vet en løsning på dette problemet. Eneste løsningen jeg ser akkurat nå er å formatere å legge inn windows på nytt, men dette har jeg ikke tid til før lørdagskvelden eller en gang i neste uke. Litt kjip løsning. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva skjer om du klikker på "Egendefinert"-knappen og manuelt velger hvilke valgfrie oppdateringer du ønsker å installere? Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Bildet er tatt fra egendefinert. Bruker bare den. Har også prøvd "hurtig" for å se hva som skjedde da, men da får man bare opp de kritiske. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 samme problem her, men tror den er midlertidig. etter noen timer prøvde jeg på nytt, da var alt til det normale igjen. ( litt drastisk å formatere pga dette ) lykke til Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Å resete internet explorer 7.0 løser problemet! http://itpro.no/supportforum.php?showtopic...=0entry388554 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå