Gå til innhold

Det merkeligste du har lært på skolen?

Anbefalte innlegg

Nei, du har rett, det skader ikke mennesker fysisk. Det skader derimot ting som ytringsfrihet, religionsfrihet, trykkefrihet; du vet, de tre grunnleggende frihetene et demokrati er bygget på.

8543746[/snapback]

Hvordan gjør det det? Jeg tviler på at det vil ha noen som helst påvirkning.

Religionsfrihet vil jeg ikke si er en god ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Visst faen er religion fysisk skadelig!

Følg med i nyhetsbildet! Les litt historie!

Den som ikke lærer av historien, er dømt til å gjenta den.

8543869[/snapback]

er STRENGT talt ikke religion som dreper (om du ikke tar med alle gangene Gud har drept i GT). At religion kan være en veldig sterk motivator, det er det ingen tvil på, men har alltid vært mennesker som har drept i religionens navn.

Lenke til kommentar

Det merkeligste jeg har lært på skolen må vel være at jeg mobbet mattelæreren min da jeg skrev på sakslisten (på vegne av hele klassen) at vi ville ha ny lærer i matte fordi da værende lærer ikke gav oss oppfølging. Dessuten var det en anonym saksliste, og ingen som skrev saker på den skulle "straffe forfølges". Så, jeg er en hardcore lærer-mobber.

Av unyttig kunskap har jeg lært at... hmm... det var ganske mye merkelig der... Ja!, man er medskyldig i mobbing hvis man befinner jeg i samme gang som noen blir mobbet i (uten å være klar over at vedkomende blir mobbet). Det lærte den amerikanske norsklæreren vår som ikke kunne norsk gramatikk oss i 6. klasse. :)

Lenke til kommentar
har alltid vært mennesker som har drept i religionens navn.

8547065[/snapback]

Derfor.

Å si at religion ikke tar liv er som å si at våpen ikke gjør det.

8548738[/snapback]

Så med andre ord er mamma en morder hvis jeg drepr noen i mammas navn :)

Lenke til kommentar
har alltid vært mennesker som har drept i religionens navn.

8547065[/snapback]

Derfor.

Å si at religion ikke tar liv er som å si at våpen ikke gjør det.

8548738[/snapback]

Du har TIDENES logikk. Seriøst, hver gang du kommer med et sånt innlegg blir jeg direkte imponert.

Lenke til kommentar
Da tror jeg enten vi hadde samme lærer, eller at det var vanlig å tro dette på 90-tallet.

8542700[/snapback]

Mennesker, delfiner, griser og primater er de eneste dyrene hvor hunnen får orgasme, og det er også de eneste dyrene som har sex kun for å ha sex og ikke lage barn. Men det er ikke sant at andre dyr ikke synes sex er godt, for hannen iallefall.

8542764[/snapback]

Hos en del edderkopparter, spiser hunnen opp hannen etter sexen. Fy faen!

8542805[/snapback]

Eller før ... Hann edderkoppene er så små, så hunnene pleier å ikke se dem og spise dem opp!

Derfor pleier hannen å parre seg med hunnen når den spiser :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...