Gå til innhold

Det merkeligste du har lært på skolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For et tåpelig spørsmål. Det som ER vrøvl, ER det. Ingen bestemmer det. Trangsynt my ass..

8536628[/snapback]

Jeg antar at du ikke ser hvor absurd dette er, men jeg understreker det slik at andre kan se og le. :)

8536711[/snapback]

Av din patetiske post ja. :)

Lenke til kommentar
For et tåpelig spørsmål. Det som ER vrøvl, ER det. Ingen bestemmer det. Trangsynt my ass..

8536628[/snapback]

Jeg antar at du ikke ser hvor absurd dette er, men jeg understreker det slik at andre kan se og le. :)

8536711[/snapback]

Hehe han har et poeng der :)

Lenke til kommentar

8536628[/snapback]

8536711[/snapback]

Hehe han har et poeng der :)

8536925[/snapback]

Hvem? Hvis du ikke mente meg så kan du jo forklare hvorfor.

Lenke til kommentar

"I dag ska me ha om sex. I pensum ska dikka læra om stillinga som e kjent under namnet; Misjonæren, men den synest eg er så kjedeleg, derfor vil eg læra dykk om den stillinga eg personlig tykjar er best".

Nammenamm, lærerer på 60 som forteller om hvilke stillinger hun mener gir henne best seksuell nytelse.

Lenke til kommentar

lærte hvordan man skal snike seg unna når man vasker for et firma.

Som å vaske hvert 3. vindu på sånne store bygg. Eller vaske ganger, IKKE røre taket for da må du vaske hele taket. Og masse ajax i hjørnene så lukter det fint.

Lenke til kommentar

Har hørt flere som har brukt det, min gamle lærer brukte det hele tiden. Sier seg selv hva det betyr:

Hvis man sier noe feil, så skal personen man snakker til ikke henge seg opp i det, hvis han/hun vet hva man egentlig mener.

Lenke til kommentar

Læreren spurte alle i klassen (8. klasse) hva vi ville svare dersom vi ble tilbudt øl på en fest. Alle svarte nei, og hun sa "bra!". Kristen lærer, ja. Én time til hver av verdensreligionene, resten kristendommen. Slik var KRL-undervisninga vår. Kan faen nesten ikke en dritt om andre religioner enn kristendommen den dag i dag.

Lenke til kommentar
Da tror jeg enten vi hadde samme lærer, eller at det var vanlig å tro dette på 90-tallet.

8542700[/snapback]

Mennesker, delfiner, griser og primater er de eneste dyrene hvor hunnen får orgasme, og det er også de eneste dyrene som har sex kun for å ha sex og ikke lage barn. Men det er ikke sant at andre dyr ikke synes sex er godt, for hannen iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...