sixx Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 hmmm...har lært oppskrifta på hjemmebrent:P å hvor man bør kaste stein på ei rute får å knuse den mest effektivt:P det er i kantene, ikke på midten Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 For et tåpelig spørsmål. Det som ER vrøvl, ER det. Ingen bestemmer det. Trangsynt my ass.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 For et tåpelig spørsmål. Det som ER vrøvl, ER det. Ingen bestemmer det. Trangsynt my ass.. 8536628[/snapback] Jeg antar at du ikke ser hvor absurd dette er, men jeg understreker det slik at andre kan se og le. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 For et tåpelig spørsmål. Det som ER vrøvl, ER det. Ingen bestemmer det. Trangsynt my ass.. 8536628[/snapback] Jeg antar at du ikke ser hvor absurd dette er, men jeg understreker det slik at andre kan se og le. 8536711[/snapback] Av din patetiske post ja. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Og runke er unaturlig, sex er unaturlig. Gud er naturlig og alle som har sex før ekteskapet burde brenne i helvette,- Lærer om sex etter noen klarte og snakke høyt om en jente som er litt ' billig '. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 For et tåpelig spørsmål. Det som ER vrøvl, ER det. Ingen bestemmer det. Trangsynt my ass.. 8536628[/snapback] Jeg antar at du ikke ser hvor absurd dette er, men jeg understreker det slik at andre kan se og le. 8536711[/snapback] Hehe han har et poeng der Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 For et tåpelig spørsmål. Det som ER vrøvl, ER det. Ingen bestemmer det. Trangsynt my ass.. 8536628[/snapback] Jeg antar at du ikke ser hvor absurd dette er, men jeg understreker det slik at andre kan se og le. 8536711[/snapback] Hehe han har et poeng der 8536925[/snapback] Hvem? Hvis du ikke mente meg så kan du jo forklare hvorfor. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 "I dag ska me ha om sex. I pensum ska dikka læra om stillinga som e kjent under namnet; Misjonæren, men den synest eg er så kjedeleg, derfor vil eg læra dykk om den stillinga eg personlig tykjar er best". Nammenamm, lærerer på 60 som forteller om hvilke stillinger hun mener gir henne best seksuell nytelse. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. 8541838[/snapback] What? den har jo vært i OT-baren hele tiden. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det må vel være hvordan du skal lyve i avhør Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 lærte hvordan man skal snike seg unna når man vasker for et firma. Som å vaske hvert 3. vindu på sånne store bygg. Eller vaske ganger, IKKE røre taket for da må du vaske hele taket. Og masse ajax i hjørnene så lukter det fint. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vi lærte et utrykk som lød slik ''Missforstå meg rett'' Skjønte ikke driten av det da. Og har funnet ut at det er absolutt ingen som brukte det, bortsett fra min gamle lærer. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Har hørt flere som har brukt det, min gamle lærer brukte det hele tiden. Sier seg selv hva det betyr: Hvis man sier noe feil, så skal personen man snakker til ikke henge seg opp i det, hvis han/hun vet hva man egentlig mener. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Lærte at dyr ikke synes sex er godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Lærte at dyr ikke synes sex er godt. 8542645[/snapback] Lærte det samme, men læreren min sa at delfiner er det eneste untaket. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Da tror jeg enten vi hadde samme lærer, eller at det var vanlig å tro dette på 90-tallet. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det første jeg kommer på er en livserfaring. At lærer er en egen rase mennesker som later som de ikke er. Også selvfølgelig at man blir narkovrak av å prøve hasj. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Læreren spurte alle i klassen (8. klasse) hva vi ville svare dersom vi ble tilbudt øl på en fest. Alle svarte nei, og hun sa "bra!". Kristen lærer, ja. Én time til hver av verdensreligionene, resten kristendommen. Slik var KRL-undervisninga vår. Kan faen nesten ikke en dritt om andre religioner enn kristendommen den dag i dag. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Da tror jeg enten vi hadde samme lærer, eller at det var vanlig å tro dette på 90-tallet. 8542700[/snapback] Mennesker, delfiner, griser og primater er de eneste dyrene hvor hunnen får orgasme, og det er også de eneste dyrene som har sex kun for å ha sex og ikke lage barn. Men det er ikke sant at andre dyr ikke synes sex er godt, for hannen iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå