wil Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Var ikke helt det jeg tenkte på, men det går også an sikkert. Var faktisk en god ide akkurat det. For hvis det går an kan du jo bare flytte den over til der du skal ha mappa fra CD`en. Prøv det å se hva som skjer. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Var ikke helt det jeg tenkte på, men det går også an sikkert. Var faktisk en god ide akkurat det. For hvis det går an kan du jo bare flytte den over til der du skal ha mappa fra CD`en.Prøv det å se hva som skjer. 8542725[/snapback] Okei Hva var det du tankte på... Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Det jeg i hovedsak tenkte på var at du kunne bruke en LiveCD av et eller annet slag. F. eks en Linux LiveCD, så bruker du den til å flytte over mappa med. Det skulle i og for seg gå greit. Hvis ikke det går kan du se om du får satt disken inni en annen PC og bruke den disken du skal flytte i fra som Slave, så skal det nok gå det også. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå