Gå til innhold

Kan'ke åpnet,flyttet eller endret navn på mappe!?!


Anbefalte innlegg

Hei...

Da jeg skulle rydde litt inne på en disk kom jeg til å legge min fars musikk inne på en mappe jeg tror er en windows-update-mappe.

 

Nå er han ganske sur får han kommer ikke inn på mappa og får ikke flytta den ut av "windows"-mappa. :p

 

har prøvd å høyre-klikke å ta vekk skrivebeskyttelse , men det funker ikke..

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? :hmm:

 

NothinDoin;)

Endret av NothinDoin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei...

Da jeg skulle rydde litt inne på en disk kom jeg til å legge min fars musikk inne på en mappe jeg tror er en windows-update-mappe.

 

Nå er han ganske sur får han kommer ikke inn på mappa og får ikke flytta den ut av "windows"-mappa. :p

 

har prøvd å høyre-klikke å ta vekk skrivebeskyttelse , men det funker ikke..

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? :hmm:

 

NothinDoin;)

8529250[/snapback]

 

Du kan prøve med gratis programmet som heter unlocker (google litt), se om du kan flytte filer da...

Lenke til kommentar
Hei...

Da jeg skulle rydde litt inne på en disk kom jeg til å legge min fars musikk inne på en mappe jeg tror er en windows-update-mappe.

 

Nå er han ganske sur får han kommer ikke inn på mappa og får ikke flytta den ut av "windows"-mappa. :p

 

har prøvd å høyre-klikke å ta vekk skrivebeskyttelse , men det funker ikke..

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? :hmm:

 

NothinDoin;)

8529250[/snapback]

 

Du kan prøve med gratis programmet som heter unlocker (google litt), se om du kan flytte filer da...

8529266[/snapback]

 

Dette funka ikke...fikk endra navn på mappa en gang , men fikk ikke flytta den noen steder.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Its easy!

 

løysing 1) Start maskinen i sikerhetsmodus. prøv å flytte der i frå.

løysing 2) Tast Ctrl+alt+del gå til prosseser finn Explorer.exe velg Avslutt prosess. og flytt på mappe da!

 

Når du er ferdig med å flytte mappen Tast Ctrl+alt+del gå til programmer velg Ny Oppgaver så skriver du Explorer.exe klikk OK.

Endret av Walid
Lenke til kommentar
Its easy!

 

løysing 1) Start maskinen i sikerhetsmodus. prøv å flytte der i frå.

løysing 2) Tast Ctrl+alt+del gå til prosseser finn Explorer.exe velg Avslutt prosess. og flytt på mappe da!

 

Når du er ferdig med å flytte mappen Tast Ctrl+alt+del gå til programmer velg Ny Oppgaver så skriver du Explorer.exe klikk OK.

8529605[/snapback]

 

Mappene lukkes når jeg avslutter Explorer.exe og jeg får ikke flytta noen mappe... :w00t:

Lenke til kommentar
Kanje det har noe med at jeg ikke forstod fra pungt 4 og videre....

 

Noen som kan oversette for meg?

 

(fant ingenting som hørtes ut som det det stod der.)

8531042[/snapback]

 

du kjører ikke med gjestekonto lr noe? det som står på punkt fire er at du må være administrator for PC'en for å gjøre noe med mappene som ligger på windows...

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
Kanje det har noe med at jeg ikke forstod fra pungt 4 og videre....

 

Noen som kan oversette for meg?

 

(fant ingenting som hørtes ut som det det stod der.)

8531042[/snapback]

 

du kjører ikke med gjestekonto lr noe? det som står på punkt fire er at du må være administrator for PC'en for å gjøre noe med mappene som ligger på windows...

8532236[/snapback]

 

Er det..

Lenke til kommentar

Hei. Du starter sikkerhetsmodus ved å trykke endel ganger på F8 Under oppstarten av maskina di. Så velger du Sikkerhetsmodus.

Nero er et CD/DVD Brenner program, man bruker til å brenne CD Plater og DVD Plater. Det er vel et av de mest kjente brennerprogrammene man får tak i tror jeg.

Nero Burning Rom (Som det egentlig heter) Lages av et firma som heter Ahead.

 

Men nå er det jo slik at du ikke skal slette den, men faktisk flytte den over til en annen mappe. Jeg garanterer ikke at det fungerer, men du kan jo prøve å flytte den i Nero Programmet.

 

Hvis det allikevel ikke skulle fungere, og hvis du har mulighet så kan du sette disken inni en annen PC å prøve å flytte den der. Da skulle det ikke være noe særlig hinder skulle jeg tro.

 

Hvis ikke det fungerer heller så kan du prøve å laste ned en Linux LiveCD å prøve å flytte den, med Den CD`en.

Lenke til kommentar
Hei. Du starter sikkerhetsmodus ved å trykke endel ganger på F8 Under oppstarten av maskina di. Så velger du Sikkerhetsmodus.

Nero er et CD/DVD Brenner program, man bruker til å brenne CD Plater og DVD Plater. Det er vel et av de mest kjente brennerprogrammene man får tak i tror jeg.

Nero Burning Rom (Som det egentlig heter) Lages av et firma som heter Ahead.

 

Men nå er det jo slik at du ikke skal slette den, men faktisk flytte den over til en annen mappe. Jeg garanterer ikke at det fungerer, men du kan jo prøve å flytte den i Nero Programmet.

 

Hvis det allikevel ikke skulle fungere, og hvis du har mulighet så kan du sette disken inni en annen PC å prøve å flytte den der. Da skulle det ikke være noe særlig hinder skulle jeg tro.

 

Hvis ikke det fungerer heller så kan du prøve å laste ned en Linux LiveCD å prøve å flytte den, med Den CD`en.

8538738[/snapback]

'

Mener du at jeg skal brenne mappa over på en cd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...