Nutjob Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei, jeg skal ha ny pc og lurer derfor på om dette vannkjølingsettet er bra? Eller greitt nok? Ingen lekasjer, foringer/ender/slanger som sprekker/ryker osv. osv. Dere som har en av disse, hvem av de anbefaler dere? Noen andre sett til denne prisen som er like bra/bedre? Takker for all respons mvh zaltmann Lenke til kommentar
nets Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Les bigwater tråden som er i sticky, står mange erfaringer der mener jeg. Og du kan lese her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318420 Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har BigWater 745 settet. Ikke hatt noen problem med lekkasjer, ganske stillegående når man får skrudd vifte til radiator ned. Det store problemet er designet av cpu-blokka, det er gammelt og utdatert design. Dvs det fjerner dårlig varmen fra cpu til vannet. Jeg skal kjøpe en ny cpu blokk til settet. Dette er på en overklokket C2D cpu. Hvis du har råd legg noen kroner i et sett som har bedre cpu-blokk. Lenke til kommentar
nets Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=349118 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Å lese 2220 inlegg om et eldre verisjon av bigwater setter er bare helt idiotisk. Bigwater er et helt greit vannkjølingsett det er ikke det beste eller det stilleste, med det er nok noe av det billigste, anbefaler det varmt. Kjører du de 2 viftene på 240mm radiatoren på 7v, og legger noe mykt under pumpa, så blir det veldig stille. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Å lese 2220 inlegg om et eldre verisjon av bigwater setter er bare helt idiotisk. Bigwater er et helt greit vannkjølingsett det er ikke det beste eller det stilleste, med det er nok noe av det billigste, anbefaler det varmt. Kjører du de 2 viftene på 240mm radiatoren på 7v, og legger noe mykt under pumpa, så blir det veldig stille. 8535485[/snapback] takk skal du ha, der var egentlig den bekreftelsen jeg trenger tror det blir den 735 viss jeg ikke gidder til jeg har nok til 745 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå