Gå til innhold

Hovedkort

StefanDahl

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøp meg nytt hovedkort, cpu og minne. Det er 4 stk LED på hovedkortet som lyser i forskjellige koder. Er det LED1 som er innerst og LED4 som er utterst. Vis det er LED1 innerst:

Når jeg starter pc`en lyser LED1, 2 OG 4 på hovedkortet rødt og LED3 lyser grønt. Når LED3 lyser grønt står det i manualen at det betyr "initializing keyboard controller" og hva betyr det?

Er hovedkortet mitt ødelagt?

MVH STEFAN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har sikkert et MSI- kort du tenker jeg, og hvis det er så - så er det ikke noe problem med kortet ditt. Jeg har 2 stk. MSI hovedkort, og på begge er det slike lys - og de lyser slik som du sier.

Ja jeg har et MSI kort. Har et MSI k7t266 pro kort. Men hva er det som er galt når hovedkortet bare står og uler og ikke starter i det hele tatt?

Det får ikke kontakt!!

HJELP MEG!!

Lenke til kommentar

ja det er den! :) Men hva kan være problemet da? Jeg har ikke peiling!

kan det være fordi hk`et mitt ikke støtter så stor cpu som xp 2000+??

Så hvis Bios er en versjon før 3.3 - de kommer ofte med 'first release' - har du mulighet, lån en mindre cpu, og flashe Bios med den på kortet.

Lenke til kommentar

ja  det er  den! :) Men hva kan være problemet da? Jeg har ikke peiling!

kan det være fordi hk`et mitt ikke støtter så stor cpu som xp 2000+??

Så hvis Bios er en versjon før 3.3 - de kommer ofte med 'first release' - har du mulighet, lån en mindre cpu, og flashe Bios med den på kortet.

Takk, men jeg trur jeg kjøper meg et nytt hovedkort!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...