trydis Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Huff nå fristes nesten en hardbarka PC spiller til å gå til innkjøp av konsoll+ratt... 8532126[/snapback] Jepp, go for it Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Eg synes soundtracket ser bra ut eg. Teddybears faktisk, he he. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Noen har ikke peil på musikk.. 8532039[/snapback] Rettet mot meg? Jeg snakker om låter som Go Betty Go o.l.. Uansett, glademo er vel ordet. 8532101[/snapback] Ikke rettet mot deg da. Synes bare det er dumt at det blir assosiert med emoer som kutter seg og slikt. (Slik er det her jeg bor i alle fall), og det liker jeg ikke. My chemical romance ser litt emo ut ja, men den stilen er vist den de vil ha, så de kan godt kalles for det Edit: Olol. Cobrastyle Den sangen er kul Endret 4. mai 2007 av Lund- Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Alle bilspill trenger New Born av Muse. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Å kjøre en italiensk sportbil uten Vivaldi eller Grieg fra høytalerne er som å...å...å drite uten å kunne slippe en promp! Noen lyder må liksom være der for å få en fullendt opplevelse:-) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ser greit ut det her. Typisk slik musikk-som-passser-til-bilspill musikk Ellers så leder Burnout 3: Takedown med sin blodharry emopop punkish soundtrack 8531945[/snapback] Ganske enig med deg der, Burnout 3: Takedown sine soundtrack var drit råe!! Passet så bra med spillet, iallefall åpningssangen "We are the Lazy generation" Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Ser greit ut det her. Typisk slik musikk-som-passser-til-bilspill musikk Ellers så leder Burnout 3: Takedown med sin blodharry emopop punkish soundtrack 8531945[/snapback] Ganske enig med deg der, Burnout 3: Takedown sine soundtrack var drit råe!! Passet så bra med spillet, iallefall åpningssangen "We are the Lazy generation" 8534925[/snapback] +1 Best. Sountrack. Ever. Edit: (i eit bilspel sjølvsagt) Endret 4. mai 2007 av dark by design Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 En en preview på australske IGN står det følgende: The game's music, heard while navigating the menus, are some of the rockingest tunes this side of a funky Kings Cross nightclub. Bloc Party, Junky XL, N.E.R.D., Paul Oakenfold, Ben Benassi - the list goes on, and on, and on. So why can't we play any of these tunes while driving? Sure, we love the engine sounds, but we find it very hard to believe that the devs would force us to turn off the comprehensive selection of songs. Preview code issue? Hopefully. Så i previewversjonen de spillte var det altså ikke noe musikk mens man kjørte, kun i menyene. På en annen side så skriver de veldig mye bra om lyden i spillet under kjøringen Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Bra det da, så slapp vi å skru den av selv Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det der hørres rart ut LarryDik. Reknar med at det er ein bug. Kva er vitsen med eit sopassa bra OST, og så nekte oss å høyre dei i bilstereoen ? Menyen er vel plassen eg reknar med å tilbringe minst mogleg tid! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det der hørres rart ut LarryDik. Reknar med at det er ein bug. Kva er vitsen med eit sopassa bra OST, og så nekte oss å høyre dei i bilstereoen ? Menyen er vel plassen eg reknar med å tilbringe minst mogleg tid! 8535730[/snapback] Som de skrev så kan dette gjelde kun den versjonen de testet på. Kjenner jeg meg selv rett derimot fra Forza 1 så kommer jeg til å tilbringe tid til å pimpe opp bilene, så jeg regner med at man har mulighet til å høre på musikken da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jau, sjølvsagt. Det blir mykje pimping, men køyringa er fortsatt viktigast. Hadde Forza lidd av same sjukdom som NFSU, hadde eg alder spelt det. "Bilen din må ha 5 stjerner i plastikk og karbon før du kan køyre neste løp" Ugh. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Den virkelig gode musikken finner du under panseret på bilene Den er mye bedre enn den soundtrack-listen Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg liker nå lyden fra bilene og musikk like godt da (kanskje fordi jeg er musikk-elsker da ) Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg kommer garantert ikke til å høre på noe av dette, Forza 1 soundtracket FTW! Jaja, får vel ta audiokabel fra xboxen til PCen og ta opp Forza 1 soundtracket så det er klart til Forza 2 Artistene jeg kommer til å høre på i tillegg vil vel bli: TOOL, Rush, Soilwork, Hurt og endel gamle band jeg hørte på før. Endret 5. mai 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvor kan man få tak i dette soundtracket? Hvis det ikke passer seg å ta det her, så send PM Har veldig lyst på det Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Verste soundtracket til bilspill er jo det tullet NFS har pumpa ut i det siste. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Synes at det er et bra soundtrack jeg. Det største problemet er at de samme 6-7 låtene spiller om og om igjen. Du hører sjeldent de andre på listen. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Syntes soundtracket jomer ganske bra. Litt spretten house, energisk bigbeat, melodisk trance og litt proressiv pop/hiphop inni der.. Noen som vet hva den "Ah la la, ah la la. You're so cool....." sangen heter? Jeg tror jeg er blitt litt forelska i den damestemmen Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Den lista var egentlig litt skuffende Men men. Spillet er jo bra nok, så... Lenge leve egen playlist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå