trydis Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Mye bra http://www.xboxfront.de/news-945-6932-Forz...torsport_2.html • Daft Punk is Playing at My House - LCD Soundsystem • Come On - Andy Hunter • Switch On (feat Ryan Tedder) - Paul Oakenfold • Truckers Choice - DJ Mark • Stinger - DJ Mark • DANCE (Rockstar Remix) - N.E.R.D. • Insomnia - Faithless • Sonido Total - The Pinker Tones • Look at What You get - Taxi Doll • Put Your Hands Up - Ben Benassi • Robogirl - The Crystal Method • What you Want - Killing Bird and Jane Fontana • Told You So - DJ Tiesto--Tom Cloud • Small Step on the Other Side - DJ Tiesto--Basic Perspectivce • Body Language - Mandy Vs Brookashade • Beautiful - Goldfrapp (Additional Tracks) • Sink - Sister Machine Gun • Lenny Pane - Underworld • Elevate Myself - Grandaddy • Break your Neck - Shy Child • Witch in the Club - Quintron • On Repeat (Xfm Session) - LCD Sound System • Off The Hook - CSS • Lead Head - Beamish & Fly • Slide In - Goldfrapp (Additional Tracks) • Nothing Left - Orbital • Positive Tension - Bloc Party • Karma Hunters - The Pinker Tones • Gone Daddy Gone - Gnarls Barkley • Disco Infiltrator (FK's Infiltrated Vocal) - LCD Sound System • Crash V8 - Kill Memory Crash • Cobrastyle - TeddyBears • Alala - CSS • Rogue Rock - The Rogue Element • BlackPowder - Motor • Come Inside - The Chemical Brothers • SolidRockRazorSteel - Apollo 440 • Rollin' Down the Highway - Apollo 440 • If You're Gonna Jump (Paul Oakenfield Remix) - Paul Oakenfold • Lights Out - P.O.D. • Spitfire [2005] - Prodigy • Busy Child - The Crystal Method • Weapons Of Mass Distortion - The Crystal Method • Forza2 Theme - Junkie XL Remix by MarQ Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Se her ja! Ramler ut mye Forza2 stuff for tiden nå ja! Gjør ikke akkurat ventetiden kortere -Pixi Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Woho! Innlegg NR 1000.. Endret 3. mai 2007 av Pixi Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ser greit ut, men jeg liker ikke helt at de har med sangen Gone Daddy Gone av Gnarles Barkley. Fordi den var med i både demoen og fullversjonen av THP8, ganske lei den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 bare krapp jo, blir fort muta de tracksa der..... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Positivt overrasket, har var det faktisk mange kjente navn. Forza 1 soundtracket var rimelig ille, det mutet jeg med en gang. Nå skal det sies at jeg liker best å kjøre med kun motorlyden også, blir en litt annen stemning av det. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Å ha helt egen musikk på 360 er jo akkuratt ikke noe problem uansett.. Så det gjlr jo ikke noe.. Men musikken står nok i stil med spillet uansett.. Jeg pleier også sku av musikken, hvertfall mye ned. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Pink Floyd og Portishead er den desidert beste kjøremusikken. Takk til MS for at vi får spille vår egen musikk. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg kan ikke fordra å høre på sånn musikk, men det kan jo hende at det passer i spillet. Men heldigvis går det med custom soundtracks på Xbox 360 så det blir vel å få inn litt mer gitarer, hard rock og metal. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jævlig bra sanger ja. Men var mange som var på Burnout Revenge også De skjønte sikkert at det spillet hadde killer soundtrack edit: var vist bare 2 Endret 3. mai 2007 av Lund- Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nei faen sier du det? Hatet sountracket til Burnout Revenge, kun søppelrock og emo (nesten ) Blir nok å gå i custom musikk her i gården også, men får håpe de lar oss krysse av sangene man ikke vil høre. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå skal det sies at jeg liker best å kjøre med kun motorlyden også, blir en litt annen stemning av det. 8529614[/snapback] Helt enig med deg der! Bilspill skal kjøres med kun motorlyd, spesielt Forza som har så gode motorlyder..! -Pixi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Liker av ein grunn å kjøre PGR3 med Creedence Clearwater Revival durende i bakgrunnen Så blir vel litt av det i Forza 2 også,uten om tracklisten i spillet Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ser greit ut det her. Typisk slik musikk-som-passser-til-bilspill musikk Ellers så leder Burnout 3: Takedown med sin blodharry emopop punkish soundtrack Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvorfor ser alle på det som emo? Jeg blir faktisk i veldig godt humør av å høre på det Det er vel heller ikke noe emo med f.eks. Lights Out - P.O.D. Spitfire [2005] - Prodigy Når jeg tenker emo-musikk så er det gother-death-metal-lignende-greier Noen har ikke peil på musikk.. Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Her var det mye crap! Det blir muta ASAP sånn at vi får motorbrøl, dekkhvin og turboplystring! vi LEKER ikke Forza 2 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen har ikke peil på musikk.. 8532039[/snapback] Rettet mot meg? Jeg snakker om låter som Go Betty Go o.l.. Uansett, glademo er vel ordet. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kommer også til å slå av musikken under kjøring. Har gjort det i alle år Greit med musikk i menyene da. Kommer sikkert til å høre orginal soundtracket litt, før jeg slår over til hardere saker på winamp ^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Huff nå fristes nesten en hardbarka PC spiller til å gå til innkjøp av konsoll+ratt... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Når jeg tenker emo-musikk så er det gother-death-metal-lignende-greier 8532039[/snapback] Når jeg tenker gother-death-metal-lignende-greier, så tenker jeg på gother-death-metal. Nei, når jeg tenker på emo, tenker jeg My Chemical Romance, Sum41 og andre pusekatt emo-pop band. Emo er vel egentlig en egen musikksjanger, er det ikke blitt det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Når jeg tenker Emo, tenker jeg automatisk på Evanescence... Jeg husker fremdeles NFS HP2's musikk, spiller den fortsatt i bilen enkelte ganger...men foten blir fort litt tung på gassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå