Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Canal Digital gikk for en stund siden over fra Symantec(Norton) til F-secure. Norton funket helt flott på min maskin.

F-secure ble visst kåret til best i test for kort tid siden, men jeg har hatt mye problemer med den siden jeg hentet den hos Canal Digital. Minst en gang i måneden får jeg melding om at virusdefinisjonene er gamle. Nå sist gikk det kun 2 uker!

Jeg har hatt kontakt med kundeservice et par ganger og fått beskjed om å fjerne F-secure først og deretter laste ned på nytt! Dette har jeg gjort hver gang og meldingen om virusdef. har forsvunnet for så å dukke opp etter 2-4 uker igjen.

Meget irriterende og lite brukervennlig program. Opplevde aldri sånt tull i Norton.

I dag prøvde jeg på nytt og avinnstallere og reinstallere med det funket ikke. Må nok bare sitte med den advarselen på F-secure.

Tror snart jeg må kjøpe meg en eget sikkerhetspakke eller kanskje bytte internettleverandør. Gidder snart ikke mer av dette!

Noen andre med samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt F-Secure i lang tid nå, og jeg har hatt det samme problemet etter reinstallasjon. Men det har kommet seg etter et par restarter.

Så hvis du ikke har gjort det. Restart maskinen et par ganger og se om det hjelper. :)

Ellers må jeg si at jeg er kjempefornyd med produktet (Bruker F-Secure Internett Protection 2007)

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...