Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?

Anbefalte innlegg

Ser ikke helt likheten med Oblivion, Gothic 3 og Two worlds egentlig...vil si at Gothic spillene og Two worlds ligner, men jeg kan ikke se hvor oblivion faller inn bortsett ifra at de har lik sjanger, jeg har spilt two worlds en liten stund nå...det kan ikke sammenlignes med oblivion og det kan ikke Gothic 3 heller...syns spille stillen er helt annerledes jeg.

Two worlds er bra, jeg har spilt igjennom meste parten av questene, det eneste jeg ikke har prøvd enda er multiplayer, grafikk motoren krever ikke for mye som visse andre spill *host*gothic 3*host*.

Landskapet er bra, ser ut som de har brukt samme Vegitasjons programet som oblivion og Gothic har tatt i bruk...ikke noe minus ved det.

Eneste jeg har å trekke ned på er vel animasjoner som vanlig...ser ikke ut som de klarer å lage animasjoner helt riktig i dag...hmpf, men det er ikke det jeg bryr meg mest om så det er sagt. spillet er topp enkelt å greit.

Overgår det oblivion...vel kan diskuteres...er du en ekte elder scrolls fan?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Two Worlds kan anbefales, det er ganske fengende. Likte skillsystemet, du kan spesialisere deg innenfor mange artige ting, slik som i de fleste spill, men i Two Worlds er det litt mindre kategorisert. Kjøre på med spells som en sorc, men likevel god armor, eller du kan droppe armor og ta masse mana. Warriormage >.<

Ligner på Oblivion på svært mange måter, bare det at du ikke trenger 20 mods for å kunne spille Oblivion. Husk å last ned exp, det blir som et nytt spill .

Lenke til kommentar
bare det at du ikke trenger 20 mods for å kunne spille Oblivion

Huh? Er jo akkurat det du trenger. Leveling systeme er suger jo ufattelig mye :cry:

Mulig det var dårlig ordlegging, og at det du egentlig mente var at du ikke trenger 20mods som i Oblivion?

Btw, noen som vet om det finnes noen fete mods til Two worlds? En stund siden jeg har spilt det.

Lenke til kommentar

Two Worlds er et bra spill, men har ikke sjangs på Oblivion.

Etter endel spilling av Two Worlds begynte det rett og slett å bli litt kjedelig. Dette pga null motstand da jeg tok alle med min superkraftige bue! Føltes ut som jeg brukte en juksekode, som de fleste vet, gjør spill kort og kjedelig. Dessuten hadde jeg "runnet" spillet etter ca. 13 spilte timer. Ikke veldig fengende histore heller...

Lenke til kommentar

OMG.

Spilte det spille for lenge sia.. Tror det var beta siden det så veldig uferdig ut når de snakka, litt vanskelig å forklare. Men det var hele spille, som så veldig uferdig ut for å si det sånn.

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar
Tror det var beta siden det så veldig uferdig ut når de snakka,

Ja, de scenene med samtaler er ganske tragisk.

Eg berre lurer på ein ting, korleis har alle de prøvd spelet, utan at det er utgitt?

Køyrer spelet i DX10?

8961905[/snapback]

Nei, spillet kjører ikke dx10, men det ser helt nydelig ut uansett.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Hvis man skal spille 2 worlds, så må man minst ha 1.3 patch, men 1.4, som nå er den nyeste, er sterkt anbefalt. jeg spilte dette spillet en stund uten noen patch, men jeg syntes etter hvert at det var så utrolig dårlig, buggy og elendig balansert. Men det er utrolig mye fixes på patch 1.4. Alt er rebalansert, classes og skills er fikset, mer smooth for nvidia osv.

IKKE spill dette uten nyeste patch. For all del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var en utrolig lettelse å innse at Two Worlds sugde akkurat like mye som jeg har spådd det siste halvåret. En stund var jeg bekymret for at dette kom til å bli et nytt S.T.A.L.K.E.R, et spill jeg hadde harselert fra starten som alikevel viste seg å være genialt når det omsider ble utgitt.

Det er heldigvis ikke tilfelle med dette spillet. :)

Endret av Boheme Netter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...