Gå til innhold

Two Worlds overgår Oblivion!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som sagt bare vært ute i tyskland frem til nå, så det dukker snart engelske anmeldelser tenker jeg, 360 kommer er utsatt på ubestemt tid og ingen vet når den kommer.

en stor patch er ute alt og fikser mye, jeg leste en anmeldelse som nenvte masse bugs som jeg ikke har i min versjon som jeg renger med patchen fjernet

Meget positivt overrasket over Two Worlds. Det er rimelig massivt. Er nå lvl 42, og føler jeg har mye igjen å henge fingrene i.

9090291[/snapback]

kan vi forvente at du skriver anmeldelsen for gamer da?

Lenke til kommentar
"ute i tyskland" betyr vel også at alt er oversatt og dubbet til tysk?

Pleier å være slik der nede.

9096490[/snapback]

Du skal ikkje sjå vekk ifrå at det er vi som får ein "oversatt og dubba" versjon. Two Worlds-utviklaren er tysk. :)

Kay

Lenke til kommentar

Var på EBgames nå nettopp, de hadde spillet inne.

De hadde Royal Edition der også, så jeg slo til på den, kosta 549.

Inneholder:

Spillet Two Worlds(står English/German/Francais/Italiano/Espanol)

Bonus DvD med music, making of, wallpaper og web-kit.

two world t-shirt

55-sheets playing card(kortstokk i two world stil)

Manualen

World map of Antaloor

Letter opener "kilgorin" et lite mini sverd av et slag(scale 1:4)

Får bare håpe det ikke var 549kr ut av vinduet.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

jeg har nå kommet meg opp i lvl 10(snart 11) og begynner å bli sterk, men møter fremdeles noen fiender som dreper meg lett, men kan angripe 10 vanlige banditer uten problemer. men skal bare en orc til før jeg dør. og vandra inn til et tårn der det var MASSE necromansers løp for harde livet men døde fort.

Lenke til kommentar

Bandittene er ikke så vanskelige. Eller, etter hvert blir de vanskeligere. Two Worlds har også en form for level-scaling. Noen banditter får bedre rustninger etter hvert. De tåler ikke mer skade, men de har mer beskyttelse, og bedre våpen. Personlig synes jeg denne typen level-scaling er helt grei. Da får man enklere tak i nytt utstyr også.

Lenke til kommentar
Haha, kortstokk, faktisk.

Det minner meg om gamledager på C64 når man fikk en stor pappboks med masse stasj i nesten på alle spill. I Last Ninja f.eks. var det en plaststjerne og "ninjahette" oppi boksen.

9097091[/snapback]

Det var gode dager det, når eskene var på størrelse med gule-sider katalogen.

Two Worlds ser ganske kult ut, tror jeg skal kjøpe det når det kommer ut på 360.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Skal ta noen bilder av Royal Edition og laste de opp her så snart som mulig.

Pakka er ganske så stor, på høyde med en gulesider katalog, men en del tykkere vil jeg tro.

Har nettopp oppdatert spillet til 1.4 og fått spilt litt, ser pent ut og virker kult så langt, eneste negative jeg kan si så langt er at animasjonen til personen du er ikke ser helt fin ut, da spesielt gå/løpe animasjonen, ser nesten ut som du flyter bortover, men for min del så er det bare en liten bagatell.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ingen anmeldelser på kjente nettsider hvertfall.

Sjekka gamespot og IGN.

9096449[/snapback]

Spillet kom like fullt ut her 13. juli. På engelsk, selvsagt.

Meget positivt overrasket over Two Worlds. Det er rimelig massivt. Er nå lvl 42, og føler jeg har mye igjen å henge fingrene i.

9090291[/snapback]

kan vi forvente at du skriver anmeldelsen for gamer da?

9096481[/snapback]

Stemmer bra. ;)

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...