Gunfreak Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 det har vært ute på pc lenge nå da, i tyskland har det vært ute i 2 måneder og nå er det ute på pc i norge også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ingen anmeldelser på kjente nettsider hvertfall. Sjekka gamespot og IGN. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 som sagt bare vært ute i tyskland frem til nå, så det dukker snart engelske anmeldelser tenker jeg, 360 kommer er utsatt på ubestemt tid og ingen vet når den kommer. en stor patch er ute alt og fikser mye, jeg leste en anmeldelse som nenvte masse bugs som jeg ikke har i min versjon som jeg renger med patchen fjernet Meget positivt overrasket over Two Worlds. Det er rimelig massivt. Er nå lvl 42, og føler jeg har mye igjen å henge fingrene i. 9090291[/snapback] kan vi forvente at du skriver anmeldelsen for gamer da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 "ute i tyskland" betyr vel også at alt er oversatt og dubbet til tysk? Pleier å være slik der nede. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 vanlig versjon er med tysk, men hvis du kjøpte collectors edition fra tyskland fikk du både tysk og engelsk, mener noen her bestillte fra tyskland Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 "ute i tyskland" betyr vel også at alt er oversatt og dubbet til tysk?Pleier å være slik der nede. 9096490[/snapback] Du skal ikkje sjå vekk ifrå at det er vi som får ein "oversatt og dubba" versjon. Two Worlds-utviklaren er tysk. Kay Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Var på EBgames nå nettopp, de hadde spillet inne. De hadde Royal Edition der også, så jeg slo til på den, kosta 549. Inneholder: Spillet Two Worlds(står English/German/Francais/Italiano/Espanol) Bonus DvD med music, making of, wallpaper og web-kit. two world t-shirt 55-sheets playing card(kortstokk i two world stil) Manualen World map of Antaloor Letter opener "kilgorin" et lite mini sverd av et slag(scale 1:4) Får bare håpe det ikke var 549kr ut av vinduet. Endret 18. juli 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Haha, kortstokk, faktisk. Det minner meg om gamledager på C64 når man fikk en stor pappboks med masse stasj i nesten på alle spill. I Last Ninja f.eks. var det en plaststjerne og "ninjahette" oppi boksen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Må jeg ha den Ageia PhysX drivern for at spillet skal fungere? har ikke Ageia PhysX kort i maskina. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 vet ikke, på GRAW kunne du bare avinstallere den etter den var installert uten problemer Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Dette ser veldig interessant ut! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Prøvde å starte spillet uten å installere Aegia PhysX, da fikk jeg bare en feilmelding. Etter jeg installerte det, så funka det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 jeg har nå kommet meg opp i lvl 10(snart 11) og begynner å bli sterk, men møter fremdeles noen fiender som dreper meg lett, men kan angripe 10 vanlige banditer uten problemer. men skal bare en orc til før jeg dør. og vandra inn til et tårn der det var MASSE necromansers løp for harde livet men døde fort. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Bandittene er ikke så vanskelige. Eller, etter hvert blir de vanskeligere. Two Worlds har også en form for level-scaling. Noen banditter får bedre rustninger etter hvert. De tåler ikke mer skade, men de har mer beskyttelse, og bedre våpen. Personlig synes jeg denne typen level-scaling er helt grei. Da får man enklere tak i nytt utstyr også. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Haha, kortstokk, faktisk. Det minner meg om gamledager på C64 når man fikk en stor pappboks med masse stasj i nesten på alle spill. I Last Ninja f.eks. var det en plaststjerne og "ninjahette" oppi boksen. 9097091[/snapback] Det var gode dager det, når eskene var på størrelse med gule-sider katalogen. Two Worlds ser ganske kult ut, tror jeg skal kjøpe det når det kommer ut på 360. Endret 18. juli 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Skal ta noen bilder av Royal Edition og laste de opp her så snart som mulig. Pakka er ganske så stor, på høyde med en gulesider katalog, men en del tykkere vil jeg tro. Har nettopp oppdatert spillet til 1.4 og fått spilt litt, ser pent ut og virker kult så langt, eneste negative jeg kan si så langt er at animasjonen til personen du er ikke ser helt fin ut, da spesielt gå/løpe animasjonen, ser nesten ut som du flyter bortover, men for min del så er det bare en liten bagatell. Endret 18. juli 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Om du synes animasjonene til personene ser rare ut, så bør du glede deg til du kommer til hesteridningen. Å ri på hest i dette spillet er som å bli voldtatt av tre store, stygge menn. Endret 18. juli 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Ingen anmeldelser på kjente nettsider hvertfall.Sjekka gamespot og IGN. 9096449[/snapback] Spillet kom like fullt ut her 13. juli. På engelsk, selvsagt. Meget positivt overrasket over Two Worlds. Det er rimelig massivt. Er nå lvl 42, og føler jeg har mye igjen å henge fingrene i. 9090291[/snapback] kan vi forvente at du skriver anmeldelsen for gamer da? 9096481[/snapback] Stemmer bra. Endret 18. juli 2007 av Aasgaard Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ingen anmeldelser på kjente nettsider hvertfall.Sjekka gamespot og IGN. 9096449[/snapback] Spillet kom like fullt ut her 13. juli. På engelsk, selvsagt. 9098295[/snapback] Jaså. Trodde det kom rundt slutten av Juni, jeg. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Dette spillet er så håpløst at det ikke er verdt plata det er brent på engang. Håpløse dialoger, håpløs voice acting, hele spillet er håpløst. Jeg gremmes over at noen kan levere fra seg et slikt produkt. Eier de ikke selvrespekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå