Gå til innhold

På jakt etter sponsorer til vår CS-klan.

Anbefalte innlegg

Vi er en aktiv klan som spiller CS 1.6.

Vi søker etter Warserver. vi har spilt sammens 2 år og nå er det

på tide at vi blir sponsa server.

du finner info om oss på www.nssgaming.tk.

har vært fantastisk positivt om du/dere kunne hjelpa oss.

bare se på hjemmesiden så ser du info om oss.

håper på at noen kan hjelpe oss.

Mvh oss i NsS.gaming .

*Emnefelt redigert av moderator*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør stille deg dette spørsmålet før du spør om sponsing av så dyre ting;

- Vil det lønne seg for bedriften/personen å sponse oss?

Det er ikke lett å få seg sponsor. Det er som oftest veldig gode lag som får det, og beklager å måtte si det, men jeg tror ikke dere er et godt lag. Laget Convention (alex, r00fz, KF3, syrtekz og drei), som for tiden er et av Norges beste i CS. Disse spilte - så vidt meg bekjent, uten sponsorer i noen uker, om ikke en måneds tid.

Jeg vil anbefale dere å enten søke "noserver" eller leie server. Emnefeltet var forresten dårlig brukt, samt tråden hører hjemme i Guild/klandiskusjon og rekruttering - selv om jeg tviler på at det er verdt å opprette en tråd om dette emnet. :)

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke dere kan bli sponsa hvis dere ikke er blant de beste i Norge/Verden. Jeg tror heller ikke at en bedrift søker gjennom forum på jakt etter et CS lag å sponse (jeg er bare realistisk).

Hvis dere ønsker å bli sponset, må dere selv ta kontakt med bedriftene og ha resultater å vise til. Jeg tror ikke mange bedrifter anser CS som en seriøs sport, eller gaming generellt sett. Det kan hende at bedrifter som er datarelaterte, kan anse det å sponse et CS lag som positivt for å promotere deres produkter. Dere kan prøve å ta kontakt med f.eks Creative, Asus, Dell, Komplett, Datakjeden +++.

Hvis dere ikke er blant Norges beste bør dere bare innse at dere ikke blir sponset, og heller satse på å tjene penger for å finansiere deres hobby. Hvis dere bor i Oslo område og er over 13 år, så er det mulig å bli avisbud for Aftenposten. Hvis ikke det er aktuellt, så ønsker jeg dere lykke til med å skaffe sponsor!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det skal som regel mye til for at dere blir sponset, spesielt i Norge. CS er ikke sett på som en god investering i Norge, også med tanke på at Norge sjeldent har prestert godt i store turneringer osv.

Men hvis dere vil ha sponsorer, burde dere ha noen meritter å vise til, og da snakker jeg ikke om at dere vant en cup online på en lørdag, men f.eks. gode plasseringer på LANs.

Men da må dere nok sende mail til bedrifter, det er svært vanskelig. Har selv drevet med dette, men måtte heller bytte organisasjon for å få sponsorer.

Det er ikke mange som sponser randoms, unnskyld uttrykket.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...