Gå til innhold

Inlogging Opera7 beta2

Anbefalte innlegg

Er det flere en meg som har problemer med automatisk pålogging via opera7beta 2?

Har prøv samtlige ting jeg vet om for å prøve å enable autlogging, men uansett hva jeg prøver så nekkter opera og logge inn automatisk.

Så jeg luere på om det er flere en bare jeg som har problemer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@B|Real

Det gjelder meg også. Akkurat slik som det var i det gamle forumet.

Skjønner ikke hvorfor det skjer. Det kan ikke være selve forumet sin feil, fordi det funker helt fint på alle andre forum, inkludert mitt forum, som også er hentet fra phpbb.com.

@umy

ja, men det skal ikke være nødvendig.

Lenke til kommentar
Er det flere en meg som har problemer med automatisk pålogging via opera7beta 2?

Ja, jeg har problemer i min Opera og IE både hos dama og hjemme, og cookies og alt som skal til er slått på, så det er nok noe med forumet. Tittet på forumet i 15 minutters tid i sted, og måtte logge meg inn 4-5 ganger i løpet av den tiden. Svært irriterende, men drift er på saken regner jeg med. :)

Lenke til kommentar
En annen ting noe som jeg tror har påvirking av pålogginga er hvilke poster man har lest eller ikke.

Den telleren er jo helt borte. Noen ganger så logger jeg meg på og da viser forumet at jeg har lest ALLE postene på alle forumene.

Kanskje du leser i søvne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...