Gå til innhold

Two Worlds utsatt på Xbox 360

egr

Anbefalte innlegg

Desverre har xbox360 versjonen blitt utsatt nok en gang.

Men PC versjonen blir å finne i europa den 9ende Mai :)

Qoute i fra http://www.2-worlds.com/

The console version of "Two Worlds" will unfortunately not be in the stores with the PC version on the 9th of May. As yet, no new release date has been announced. Unfortunately, the reasons for this delay cannot at this time be given by the publishers.

* Emnefeltet er redigert fordi det ikke fortalte stort om innholdet. Vennligst tenk over dette neste gang - TST *

edit: Beklarer så mye, er ikke så ofte jeg poster på forum :)

Endret av egr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes spillprodusenter har blitt for komfortable med å utsette spill de siste årene. Dette er rett og slett svakt.

8533017[/snapback]

Helt enig. Er akkurat dette som har gjort meg veldig avventende i forhold til forhåndsbestilling av spill på nett.
Lenke til kommentar
Syntes spillprodusenter har blitt for komfortable med å utsette spill de siste årene. Dette er rett og slett svakt.

8533017[/snapback]

Nå er jo de store produsentene flinkere med å ikke gå ut med noen fast dato før de vet helt sikkert at spillet kommer ut, og det hører jo egentlig til sjeldenhetene at spill blir utsatt når enten utgiver eller utvikler har gitt spillet en fast dato slik dette spillet her hadde fått. Har forståelse for at dette kan skje en gang, men nå er det tredje gangen det skjer med Two Worlds, og vi har ikke fått noen som helst grunn til hvorfor eller når vi eventuelt kan vente oss det.

Lenke til kommentar
Faen så jævlig amatørmessig å komme med dette under en uke før det skulle slippes. Forundrer meg ikke om spillet ikke kommer før i høst.

8531298[/snapback]

Nå skal alle spill godkjennes av MS, og det virker i de fleste tilfellene som at utviklere tar det for gitt at denne sertifiseringen skal gå greit. Så da settes det en utgivelsesdato før spillet har blitt godkjent. Det er jo mulig at det er MS som nekter dem å gi ut spillet nå, og at de derfor har noen utfordringer som de står ovenfor som de må få løst.

Nå hadde derimot vært det perfekte tidspunkt å gi ut dette spillet. Mass Effect er rett rundt hjørnet, spillet som de fleste RPG-fans venter på. Og personlig så bruker jeg lang tid på RPG'er og det å spille to omfattende RPG'er samtidig er ikke et tema. Ved et valg mellom Mass Effect og Two Worlds faller valget helt klart på Mass Effect.

Senere på høsten kommer det også flere supertittler som kommer til å knuse denne tittelen. Sånn sett kommer det til å lønne seg for dem til å vente til 2008 :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...