mckvakk Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har nå sjekket rundt i nesten alle valg for innstillinger på forumet men finner ikke det jeg leter etter. Jeg vil slå av funksjonen for å abonnere på tråder helt. Jeg har ingen nytte av denne funksjonen og syns den til tider er litt plagsom. Hvis denne funksjonen fins allerede (jeg kan ha oversett den) så beklager jeg min dårlige leting. Men hvis den derimot ikke fins så fremmer jeg herved et ønske om at den opprettes Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 For å fjerne et abonnement så går du til kontrollpanel -> abonnementer -> emner og merker de du ike vil ha og velger å slette abonnement.. det du mener? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Meiner du den nederste boksen her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=UserCP&CODE=02 Der kan du velge om epost-varsling skal vere av eller på, og eventuelt kva slags epostvarsling du vil ha. Fjern haka, og du abonnerer ikkje automatisk på tråder du lager/svarer i. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Den står uten kryss nå. Men ser at det er et valg der for "ingen E-postvarsel". Kanskje det vil fungere. @fatalicus Det virker som om den starter nytt abonnement på enkelte eller alle trådene jeg svarer på, det er det jeg prøver å unngå. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Pass på at det ikke er huket av for "Skru på e-postmeldinger ved svar?". Du finner det over smilefjesene om du svarer med "Svar nå" og du finner det like under boksen du skriver inn i om du bruker "Hurtigsvar". Pass ellers på det Torbjørn T. mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg